Gå til innhold

HJELP - bordplasserimg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Håper noen har tips ang dette.

På festen kommer det ca 110 gjester. Mange i forskjellige aldre, mange barnefamilier, mange tenåringer/unge voksne.

Desverre er det sånn at min slekt ikke tåler trynet åå hverandre, men det er fikset.

Det jeg derimot lurer på er om jeg skal prøce å sette tenåringene sammen?

Og kompisgjengen til mannen, noen har barn, noen kommer single osv...

Og er det greit å ha en kjernefamilie på samme bord? Jeg ser ikke noe grunn til å splitte noen. Det er stoore familier her...

"Mingle" blir det alltids tid til. Puh!

Dette var vanskeligere enn jeg trodde!

Anonymous poster hash: fc8d6...6a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er natulrlig å bland familiene og venner. Det får man helt fint til uten å spiltte neon

Anonymous poster hash: 5f449...18b
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må man egentlig detaljstyre bordplassering? Kan man ikke skrive reservert på de plassene dær brudepar og nærmeste skal sitte, så er det fritt frem for resten?

Anonymous poster hash: c1e06...5ea
Gjest økonomifrue
Skrevet

Hvorfor må man egentlig detaljstyre bordplassering? Kan man ikke skrive reservert på de plassene dær brudepar og nærmeste skal sitte, så er det fritt frem for resten?

Dette syntes jeg er upassende i et bryllup - et arrangement som brudeparet antagelig vil ha litt struktur og regi på..

Skrevet

For å være sikker på at alle får sitte sammen med noen de kjenner og kommer overens med. Når det er fri plassering blir det fort førstemann til mølla og de som kjenner ingen/få blir fort sittende utenfor og uten noen å snakke med.

• Liker 1
Skrevet

Om jeg hadde vært tenåring så ville jeg foretrukket å sittet med den nærmeste familien min/kusiner/fetre. Med mindre jeg hadde kjent til de andre tenåringene fra før av. Men jeg var sjenert som tenåring, spesielt gjerne ovenfor andre på min alder og slet litt med å komme i kontakt med fremmede på min alder. 

Jeg tror også jeg ville prøvd å samle foreldre med barn. Samlet de til et bord som gjør det lettere for barn/foreldre å snike seg ut dersom det skulle være noe. Barnegråt, barn som er tissetrengt midt under en tale, urolige barn som må bevege seg litt osv. I tillegg kanskje litt kjedelig for personer uten barn å sitte med barn i et bryllup? Kommer igjen an på hvilke relasjoner de på bordet skulle hatt til barna. Viktig å huske på å plassere gjester slik ingen føler de må delta i å underholde barna. Dette er jo foreldrenes oppgave. Tenker spesielt på dette med at tanter, onkler, ungdommer osv fort blir brukt som litt underholdning (avslappende for foreldrene...), noe som er kjedelig for dem midt i et bryllup. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...