Lisa-Marie Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Hei. Jeg har hatt vippeextensions siden mars og er veldig fornøyd. Jeg har 12mm vipper men nå ønsker jeg egentlig kortere. Noen som har gradvis fylt på kortere lengder? Ser det dumt ut i overgangs fasen?
Saltsild Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Har gjort det. Det så helt ok ut, ikke rart i det hele tatt.
Gjest iGirl Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Jeg har også 12 og luftet ved sist påfyll at jeg kunne tenke meg kortere, fikk beskjed om at jeg isåfall må fjerne de og legge et nytt sett.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Jeg har også 12 og luftet ved sist påfyll at jeg kunne tenke meg kortere, fikk beskjed om at jeg isåfall må fjerne de og legge et nytt sett. Så rart, jeg har hatt 10 eller 11, sist spurte hun om jeg vile ha litt lengre og det ville jeg. Hun satt på 12 og det ser ikke noe rart ut med en blanding. Jeg bytta klinikk og fordi det var høveligere å gå til en klinikk som var nærmere og billigere enn inni oslo, og der brukte de tykkere vipper og enn i oslo og selv med en blanding av det så jeg ingen forskjell. Men så klart, et nytt sett koster jo 1500ish så er vel greit for klinikkene å få peisa på med et nytt sett i ny og ne Anonymous poster hash: 6455a...f63
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Så rart, jeg har hatt 10 eller 11, sist spurte hun om jeg vile ha litt lengre og det ville jeg. Hun satt på 12 og det ser ikke noe rart ut med en blanding. Jeg bytta klinikk og fordi det var høveligere å gå til en klinikk som var nærmere og billigere enn inni oslo, og der brukte de tykkere vipper og enn i oslo og selv med en blanding av det så jeg ingen forskjell. Men så klart, et nytt sett koster jo 1500ish så er vel greit for klinikkene å få peisa på med et nytt sett i ny og ne Anonymous poster hash: 6455a...f63 1500!? Jeg betalte 800, og 300-500 for påfylling. Men sikkert dyrere i større byer.Anonymous poster hash: d8c77...05a
Gjest iGirl Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Jeg betaler 700 for nytt sett, 350 for påfyll. Hadde aldri gått til et av de stedene som skal ha 1500.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 At dere kun har 1(!) lengde forteller jo mye om hvordan steder dere går til... De virkelig gode stedene bruker 4-6 forskjellige lengder på samme person. Øyenvippene skal ikke være en kam, det skal være en bue. Fikk 1 lengde på det første stedet jeg tok vipper *grøss*... Anonymous poster hash: 9c83f...b2d 2
Lisa-Marie Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 18. juli 2015 Jeg tror jeg skal spørre om kortere neste gang. Håper virkelig ikke jeg må betale for nytt sett da. Selvfølgelig har jeg ikke en lengde på vippene... de er korte innerst og de lengste er 12mm, men synes det blir for langt. Tror jeg har 10-11-12 vipper. Kunne tenkt meg 8-9-10mm. Kanskje tenke deg litt om før du svarer på en post bare for å kritisere fordi du tror du vet bedre. Rare behov enkelte har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå