Pringle Skrevet 23. juli 2015 #21 Del Skrevet 23. juli 2015 (endret) Støtter brukeren som nevnte padling! Andre alternativer kan være kampsport (spesielt østlige), klatring, ballsport (der de gjør det for gøy), klatring, dans, trommer og enkelte andre instrumenter, sykling, svømming, ridning og mye, mye mer. Tror ofte at det egentlig ikke handler om selve idretten, men om hvor godt miljøet er og at man opplever en følelse av mestring. Det kan gjerne være lurt å finne ut av hvilke idretter du har genetiske anlegg for, da dette kan gi ekstra motivasjon. Capoeira! Magedans! Leikarring! Og tai chi! Endret 23. juli 2015 av Pringle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basun Skrevet 23. juli 2015 #22 Del Skrevet 23. juli 2015 Capoeira! Magedans! Leikarring! Etter tilbakemelding fra Pringle velger jeg å også legge til Capoeira. Du må være en av KGs morsomste brukere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 23. juli 2015 #23 Del Skrevet 23. juli 2015 Etter tilbakemelding fra Pringle velger jeg å også legge til Capoeira. Du må være en av KGs morsomste brukere! Takk skal du ha - men det må i så fall være bare i huet - jeg er altfor lat (og engstelig/støl/gammel/stadig nye unnskyldninger) til å delta på ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle de Jour Skrevet 24. juli 2015 #24 Del Skrevet 24. juli 2015 Klatring! Jeg blir så opptatt av å komme meg opp at jeg helt glemmer hvor tungt det er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå