Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på aap og får ungufør tillegg. Skal jeg på husbanken trykke av at jeg er ungufør?

Anonymous poster hash: 97579...751

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du selv da?

Anonymous poster hash: b6cda...30d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at jeg skal trykke nei. For det er jo bare en tilleggsytelse.

Men jeg har jo dårlig økonomi og lav sats siden jeg ikke har kunnet jobbet før.

AnonymBruker
Skrevet

Det er fortsatt ung ufør, tilleggsytelse eller ei. Jeg ville ringt husbanken og sjekket.

Anonymous poster hash: b6cda...30d

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok du må oppgi ung ufør tillegget ja. Uansett, de sjekker inntekten din, dumt å levere en søknad med uriktige opplysninger. Utbetalingen blir regnet ut i fra  brutto inntekten din året før.

Anonymous poster hash: 1f1f1...8ad
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må trykke JA. og om du har samboer så må dette opplyses, for ellers så blir du anmeldt for svindel 

Anonymous poster hash: a51cf...0c2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på aap og får ungufør tillegg. Skal jeg på husbanken trykke av at jeg er ungufør?

Nei det skal du ikke. Du har tillegget,men du er ikke ung ufør. Vet dette fordi jeg har snakket med husbanken om dette.

Anonymous poster hash: bdf25...928

AnonymBruker
Skrevet

Man får flere fordeler av å trykke på ung uføre hos husbanken. Du har ung uføre, så da trykker du ja.

Anonymous poster hash: 01d43...8aa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på aap og får ungufør tillegg. Skal jeg på husbanken trykke av at jeg er ungufør? Anonymous poster hash: 97579...751

Husbanken spør deg om du får ungufør ytelsen fra NAV. Når du skriver her at den får du fra NAV, så bekrefter du det ved å trykke ja, hos Husbanken. Da får du en gunstigere Bostøtteberegning.

Anonymous poster hash: aa812...ee2

AnonymBruker
Skrevet

Husbanken spør deg om du får ungufør ytelsen fra NAV. Når du skriver her at den får du fra NAV, så bekrefter du det ved å trykke ja, hos Husbanken. Da får du en gunstigere Bostøtteberegning.

Anonymous poster hash: aa812...ee2

Helt til husbanken finner ut at ts går på AAP og så må vedkommende betale tilbake bostøtten hun urettmessig har fått.Har selv hatt ung ufør særtilegg på AAP,og når jeg kontaktet husbanken fikk jeg beskjed om at jeg skulle trykke nei fordi jeg ikke var ufør. 

Anonymous poster hash: bdf25...928

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...