Hanna! Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har datet en mann i noen uker. Jeg forstår meg ikke på ham. Han skiller seg fra andre jeg har hatt noe på gang med på flere områder. Vi tar ca like mye kontakt, men han tar ikke direkte iniativet til å møtes. Han er dog alltid positiv om jeg spør, og når vi først møtes, så har han forslag hva vi kan gjøre. Når vi skiller lag sier han at han ser fram til neste gang. Vi har sex, men utenfor sengen så tar en ikke på meg. Hvis han kommer borti meg sier han unnskyld. Om jeg tar på ham, smiler han og lener seg nærmere meg, men ikke noe mer. Når vi har sex, beklager han seg for småting, som at bokseren har stygt mønster eller for at han har et arr på magen eller om han stønner litt høyt eller hvis skrivebordet hans er rotete. Han er helt fin, superfin! Men det føles rart at han unnskylder seg for alt mulig. Han gir meg koplimenter og er veldig kosete, men det er det jo mange menn som er når det er sex involvert. Jeg er redd for at han ikke er interessert. Men det kan hende han bare har lav selvtilitt? Eller at det er noe annet? Jeg føler ikke jeg kjenner ham godt nok til å ta det opp. Det er ikke noe som skulle tilsi at han skulle hatt dårlig selvtilitt. Han har ikke hatt noen seriøs kjæreste og er ganske nerdete, men han er pen å se på, oppegående og ikke utpreget sjernert blant venner.
Rights Skrevet 17. juli 2015 #2 Skrevet 17. juli 2015 Det kommer da ganske klart og tydelig frem, slik du beskriver han, at han er veldig usikker på seg selv. Sikkert lav selvtillit også. Og jeg er ganske sikker på han er interessert i deg. 4
Gjest iGirl Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Denne oppførselen hørtes bare sykt usexy ut. Hvor gammel er han?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Det er ikke noe som skulle tilsi at han skulle hatt dårlig selvtilitt. Han har ikke hatt noen seriøs kjæreste og er ganske nerdete Dette er lett selvmotsigende. Alle som vokser opp som nerd får høre hvor teit det er gjennom hele oppveksten, spesielt fra jenter. Å ikke ha noe særlig erfaring med forhold og sex er også noe som gjør at menn føler seg mindreverdige. Ville tenkt at dette var selvtillitsproblematikk, og tatt opp problemet direkte med ham. Forklar ham at han ikke har noe å være redd for. Anonymous poster hash: 241cd...467 2
Hanna! Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2015 Denne oppførselen hørtes bare sykt usexy ut. Hvor gammel er han? Ja, det var veldig rart i begynnelsen. Han er i 20-årene. Men det har gitt seg litt. Han kan jo ikke klage over det arret hver gang. Dette er lett selvmotsigende. Alle som vokser opp som nerd får høre hvor teit det er gjennom hele oppveksten, spesielt fra jenter. Å ikke ha noe særlig erfaring med forhold og sex er også noe som gjør at menn føler seg mindreverdige. Ville tenkt at dette var selvtillitsproblematikk, og tatt opp problemet direkte med ham. Forklar ham at han ikke har noe å være redd for. Anonymous poster hash: 241cd...467 Han er ikke nerd-nerd, bare litt sær og opptatt av sine greier, hvis du forstår? Den typen som dykker rett inn i detaljer om filmer eller kverulerer. Men ikke den typiske gutteroms-nerden. Jeg vet selvsagt ikke, men jeg tror han har hatt sex med en del, bare ikke noe seriøst forhold. Han nevnte på en fest (før vi begynte å date), at "det var igrunn ikke så vanskelig å sjekke jenter på utesteder og at få blir sure for litt oppmerksomhet".
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 http://www.kk.no/livsstil/slik-kjenner-du-igjen-en-psykopat-28951Anonymous poster hash: b5024...723 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #7 Skrevet 17. juli 2015 Han er ikke nerd-nerd, bare litt sær og opptatt av sine greier, hvis du forstår? Den typen som dykker rett inn i detaljer om filmer eller kverulerer. Men ikke den typiske gutteroms-nerden. Jeg vet selvsagt ikke, men jeg tror han har hatt sex med en del, bare ikke noe seriøst forhold. Han nevnte på en fest (før vi begynte å date), at "det var igrunn ikke så vanskelig å sjekke jenter på utesteder og at få blir sure for litt oppmerksomhet". Godt mulig han har sjekket opp jenter på utesteder, men man aner ikke om hva folk sier om slikt er sant. Vet i hvert fall om kompiser av meg som lyver om slikt. Anonymous poster hash: 49800...af0
Hanna! Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2015 http://www.kk.no/livsstil/slik-kjenner-du-igjen-en-psykopat-28951Anonymous poster hash: b5024...723 Hahaha! Det er akkurat det han er! Psykopat! Jeg burde komme meg så fort som mulig unna. Godt mulig han har sjekket opp jenter på utesteder, men man aner ikke om hva folk sier om slikt er sant. Vet i hvert fall om kompiser av meg som lyver om slikt. Anonymous poster hash: 49800...af0 Hvem lyver om det? Det er mange som lyver om idioteiske ting i tenårene, men han her er i site halvdel av 20-årnene.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #9 Skrevet 17. juli 2015 Hvem lyver om det? Det er mange som lyver om idioteiske ting i tenårene, men han her er i site halvdel av 20-årnene. Sier ikke at han lyver, men jeg har kompiser i starten/midten av 20-årene som lyver. Er ikke så idiotisk for kan jo være flaut å si sannheten. Og selv om han har ligget med mange jenter så kan han jo fortsatt være usikker. Bor i kollektiv med to stykker som er blant de mest sjenerte jeg vet om, begge ligger med en del jenter. Anonymous poster hash: 49800...af0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå