Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere regner ut hvor lenge dere trener, tar dere med oppvarming og uttøying også, eller bare hovuddelen? 

Anonymous poster hash: 14f01...7d8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor lenge, og hva trener dere i så fall? 

Anonymous poster hash: 14f01...7d8
Skrevet

Treningen tar den tiden treningen tar. Jeg har noe som må gjennomføres og da gjennomføres det med de pausene som blir. Slik at en lettere dag kan ta kortere tid enn en tung dag. Noen ganger er motivasjonen på topp og da går øktene fortere.

Jeg bruker stort sett 1,5-2 timer per økt fra jeg kommer til jeg går.

Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Som regel tar jeg 15 min oppvarming - enten tredemølle eller elipsemaskin. Så trener jeg styrke (frivekter) i ca 40-45 min. Tar ikke pauser og iom at jeg foretrekker å trene alene så går jeg heller ikke rundt å prate rmed andre. Trener 4 ganger i uka på studio og de andre dagene går jeg gjerne en lengre tur.

Skrevet

Tar med oppvarming, men ikke uttøying. Som oppvarming løper jeg gjerne 10 minutter på mølle, eller jeg tar 10 minutter på romaskin. Deretter trener jeg styrke (en blanding av apparattrening og håndmanualer) i 35 minutter. Mellom hver styrkeøvelse tar jeg 3 minutter på ellipsemaskin for å holde pulsen litt oppe. Tilsammen blir dette omtrent en time "tellende trening", så tøyer jeg evt. ut etterpå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...