kamel Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Macen min er treg til å starte, i tillegg blir den fort varm under og durer fælt i tillegg til en knitrelyd noen ganger. Batteriet blir ladet når laderen står i, men det blir ikke grønt lys når den er fulladet. Men den funker greit ellers. Må jeg regne med at den kræsjer snart? Eller kan den vare i noen år til? Jeg har hatt den i 3 år. Den falt i gulvet for en stund siden, men den funket etter det.
Titania Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Min macbook pro er rett over 4 år, og fungerer knall. Jeg byttet batteri på den i fjor, etter at det andre var kaputt (kom opp servicemelding om ett eller annet jeg ikke husker nå). Har du forsøkt å reinstallere osx mot tregheten? Innimellom er det en opprensking som må til Og kan være at turen i gulvet kan ha gitt den en litt større smell enn det kanskje virker som.
Cata Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Min iMac har jeg hatt siden 2009 og den funker enda. Litt treg i RAM'en er den naturlig nok blitt men ikke nok til at jeg bytter den ut. Har også en MacBook fra 2007 som jeg bruker når jeg er på ferie, og den fungerer også greit nok selv om den også naturligivs er blitt noe tregere med årene. Begge maskinene har fått oppgradert RAM for å henge med litt til.
Gjest Valmuen Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Hadde min første Macbook i 5 år, fram til lyset i skjermen tok kvelden. Nå har jeg en 2 år gammel Macbook Pro som fremdeles er så god som ny. Vi har og en iMac fra 2011 som vi fremdels bruker daglig og virker helt fint
Gjest O.G. Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Jeg har en fem år gammel hvit macbook, den må på service nu. Tunge prosesser kan den ikke ta lengre, men til surfing og skrivning skal den kunne brukes til i noen år til.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #7 Skrevet 18. juli 2015 At du har en Mac eller en Dell sier absolutt ingenting om levetiden. Alt handler om hvilke specs du har. Anonymous poster hash: 8dffd...d31 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå