AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Hei. Da fikk jeg nettopp vite at jeg har kommet inn på studiet jeg ville Hurra! Er alene med mitt barn og er jeg som har daglig omsorg. Vil gjerne bytte barnehage til den som er ved studiestedet, og lurer på om jeg kan gjøre det uten fars samtykke? Far vil kun stikke kjepper i hjulene her. Om jeg søker, mister jeg plassen jeg har nå før jeg eventuellt godtar den nye plassen? Anonymous poster hash: 96303...e28
Britt Banditt Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Så lenge du har hovedomsorgen så kan du det ja. Du mister ikke plassen før du sier den opp/takker ja til den andre, med mindre du flytter ut av kommunen da.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 96303...e28
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Så lenge du har hovedomsorgen så kan du det ja. Du mister ikke plassen før du sier den opp/takker ja til den andre, med mindre du flytter ut av kommunen da. Du mister den fortsatt ikke om du flytter ut av kommunen. Du har den til du sier den opp. (Vi flyttet selv ut av kommunen i fjor, men ikke fått barnehageplass i den nye kommunen enda og har da fortsatt vår gamle plass).Anonymous poster hash: 69c9b...82e
Tante-Sofie Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Du mister den fortsatt ikke om du flytter ut av kommunen. Du har den til du sier den opp. (Vi flyttet selv ut av kommunen i fjor, men ikke fått barnehageplass i den nye kommunen enda og har da fortsatt vår gamle plass).Anonymous poster hash: 69c9b...82e Det varierer fra kommune til kommune, men i ganske mange mister man automatisk plassen dersom man flytter ut av kommunen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå