Gå til innhold

Zen polar kontinental

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen som har erfaring med denne sengen fra bohus? Vi er på jakt etter en billig seng, kjapt og dette var det eneste i kommunen å oppdrive på kort tid. Selgeren opplyste oss derimot at vi ikke burde kjøpe denne for den var ikke til å sove i hver natt, men heller brukes som gjesteseng. Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: 428b0...815

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er det noen som har erfaring med denne sengen fra bohus? Vi er på jakt etter en billig seng, kjapt og dette var det eneste i kommunen å oppdrive på kort tid. Selgeren opplyste oss derimot at vi ikke burde kjøpe denne for den var ikke til å sove i hver natt, men heller brukes som gjesteseng. Noen med erfaring?

Jeg er enig med selgeren. Disse sengene mister fort fasongen og blir mykere/får søkk etter kort tid. De er ikke ment å brukes av voksne hver natt, dette er senger som er mer beregnet på gjesterom/hytte, evnt til barna. Nå har jeg ikke erfaring med akkurat den sengen selv altså, men vet av erfaring at slike billigere senger ikke varer lenge. Til sammenligning; ei venninne har tilsvarende (nå var det ikke Zen, men noe tilsvarende rimelig kontinental). 3 år gammel og det er som å ligge i en hengekøye, som igjen gir vonde kropper.

Hvis dere kan vente, ville jeg heller investert i noe skikkelig hvis det er til dere selv.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Desverre så har vi ikke mulighet til å vente. Men da blir løsningen evt. Det Bare sette den inn på gjesterommet og kjøpe oss en god madrass til den ene sengerammen vi har senere :)

Skrevet

Takk for svar! Desverre så har vi ikke mulighet til å vente. Men da blir løsningen evt. Det Bare sette den inn på gjesterommet og kjøpe oss en god madrass til den ene sengerammen vi har senere :)

Det hørtes lurt ut :)

Pass ihvertfall på å kjøpe en seng med pocketfjærer og ikke bonell når dere først kjøper rimelig type :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...