AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Hei! Er det noen som har erfaring med denne sengen fra bohus? Vi er på jakt etter en billig seng, kjapt og dette var det eneste i kommunen å oppdrive på kort tid. Selgeren opplyste oss derimot at vi ikke burde kjøpe denne for den var ikke til å sove i hver natt, men heller brukes som gjesteseng. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 428b0...815
2shy Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Hei! Er det noen som har erfaring med denne sengen fra bohus? Vi er på jakt etter en billig seng, kjapt og dette var det eneste i kommunen å oppdrive på kort tid. Selgeren opplyste oss derimot at vi ikke burde kjøpe denne for den var ikke til å sove i hver natt, men heller brukes som gjesteseng. Noen med erfaring?Anonymous poster hash: 428b0...815 Jeg er enig med selgeren. Disse sengene mister fort fasongen og blir mykere/får søkk etter kort tid. De er ikke ment å brukes av voksne hver natt, dette er senger som er mer beregnet på gjesterom/hytte, evnt til barna. Nå har jeg ikke erfaring med akkurat den sengen selv altså, men vet av erfaring at slike billigere senger ikke varer lenge. Til sammenligning; ei venninne har tilsvarende (nå var det ikke Zen, men noe tilsvarende rimelig kontinental). 3 år gammel og det er som å ligge i en hengekøye, som igjen gir vonde kropper. Hvis dere kan vente, ville jeg heller investert i noe skikkelig hvis det er til dere selv.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #3 Skrevet 17. juli 2015 Takk for svar! Desverre så har vi ikke mulighet til å vente. Men da blir løsningen evt. Det Bare sette den inn på gjesterommet og kjøpe oss en god madrass til den ene sengerammen vi har senere Anonymous poster hash: 428b0...815
2shy Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Takk for svar! Desverre så har vi ikke mulighet til å vente. Men da blir løsningen evt. Det Bare sette den inn på gjesterommet og kjøpe oss en god madrass til den ene sengerammen vi har senere Anonymous poster hash: 428b0...815 Det hørtes lurt ut Pass ihvertfall på å kjøpe en seng med pocketfjærer og ikke bonell når dere først kjøper rimelig type
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå