Gå til innhold

Date en kristen ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er: "kunne du ha datet en kristen"?

For min del NEI! Det vitner om mangel på kunnskap og holdninger jeg ikke vil assosiere meg med

Anonymous poster hash: 5bef2...843

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lol?

Anonymous poster hash: cbc03...aa3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kunne aldri datet noen religiøse, uansett trosretning

Anonymous poster hash: ff371...e47
  • Liker 2
Gjest Dårris
Skrevet

Kunne aldri datet noen religiøse jeg heller. Kristen, muslim, hindu eller noe annet spiller ingen trille. Religion er roten til alt ondt!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kunne aldri datet noen religiøse jeg heller. Kristen, muslim, hindu eller noe annet spiller ingen trille. Religion er roten til alt ondt!

Idioti er roten til alt ondt. 

Anonymous poster hash: 3e3ff...5a5

• Liker 9
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Nei, men ikke fordi jeg ikke respekterer at folk har en religion, men fordi jeg matcher bedre med noen som har samme livssyn som meg selv.

Gjest Dårris
Skrevet

Idioti er roten til alt ondt.  Anonymous poster hash: 3e3ff...5a5

Og det måtte du være anonym for å tørre å skrive? Jeg ler ass! Husk at Jesus eller hvilken pokkers fantasifigur du tror på ser deg og vet hvem du er uansett!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må vi virkelig gjenta "kunne du datet en ateist"? 

Anonymous poster hash: 1c359...20f
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det kunne jeg helt klart. De kristne jeg kjenner og vet om er virkelig flotte mennesker som bryr seg om andre og nestekjærlighet. De har sunne gode verdier og bryr seg om alle rundt seg. Har stor respekt for alle mennesker, enten de er homofile, kristne eller hva de måtte være.☺

Anonymous poster hash: 30274...132

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke religiøs, men hadde teoretisk ikke hatt noe problem med å date en religiøs. Det hadde vært et minus for meg, men om resten er bra, så er det ikke så farlig. Det jeg ikke ville greid hadde vært sammen med en kristen som ikke hadde reflektert rundt sin egen tro og hadde alle de typiske kristene verdiene. Noen kristene verdier er fine, andre mener jeg er skadelige. 

Skrevet

Selvfølgelig! Det kommer jo ann på mennesket, ikke om han er kristen eller ei

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Ja hvorfor ikke. Trenger en dame som underordner seg, neida jeg bare kødder eller gjør jeg det. Tenke tenkte tenkte. Nei Jeg går for en kristen babe, da hun kan be for meg. Vi kan snakke med engler og dytte store steiner. Vi kan ha bibelquiz og se på Paulusfilmen sammen.  Høres bare nydelig ut :rodmer:

Skrevet

Kanskje. Ideelt sett ikke, men skal aldri si aldri. Det spørs selvsagt på hvor...praktiserende de er.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, sannsynligvis ikke

Anonymous poster hash: 01958...c2a
Skrevet

Spørsmålet er: "kunne du ha datet en kristen"?

For min del NEI! Det vitner om mangel på kunnskap og holdninger jeg ikke vil assosiere meg med

Anonymous poster hash: 5bef2...843

Ja,det kunne jeg.Det finnes mange måter å være kristen på,og man trenger ikke være fanatiker fordi om man er religiøs.

Hvis du derimot tenker på kristen som en svært konservativ person som gjerne er aktiv i en eller annen menighet vil nok svaret bli nei,fordi jeg er grunnleggende ulik den typen mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Må vi virkelig gjenta "kunne du datet en ateist"? 

Anonymous poster hash: 1c359...20f

Nei, er allerede en tråd om at man ikke kan stole på ateister. Så hvorfor skal man date dem?

Anonymous poster hash: b42c9...805

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke hvis han er praktiserende. Datet en som jeg ikke visste var kristen, men som viste seg å være aktiv i meningheten og sånn. Det ble litt turn-off.

Anonymous poster hash: bf1a4...5f4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det kommer helt an på tror jeg -stor forskjell på personlig tro på en gud og det å være pinsevenn. 

Selv hører jeg mer hjemme i buddhismens verden, og hadde hatt større (stooore) problemer med de som ikke åpner hjertet sitt for mer enn penger og status. 

Anonymous poster hash: 066b9...db5
  • Liker 1
Skrevet

Enig med Faerunpedia her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...