Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Har noen greie på vippe extensions og vippeløft?

Jeg lurer på om det kan være noe for meg og har noen spørsmål. :)

- Er det verdt pengene?

- Hvor lenge holder det EGENTLIG?

- Er det bedre enn å bruke vippetang/mascara hver dag? 

- Er behandlingen ubehagelig?

- Noen steder som er billige men bra i Oslo området? Eller bare bra steder...? 

Jeg er veldig takknemlig for alle svar, vet ikke helt om jeg har lyst til å kaste bort penger på det hvis det ikke er verdt det men samtidig så hører jeg så mye bra om det. :fnise:

Skrevet

Har tatt begge. 

Liker extensions best selv, pga at det er så enkelt. Men du må gå til et sted der de vet hva de holder på med. Det sparer meg mye tid, jeg bare grer gjennom øyebryna og fyller de inn og drar på jobb. Behanglingen var ikke ubehagelig. Jeg sovnet :P 

LVL var mer ubehagelig. Fint resultat, som holdt i 5 uker. Det så litt rart ut når det begynte å komme i uke 7. Vippene mine ble litt tørre av det. Måtte uansett bruke vippetang etter uke 3.. Måtte bruke mascara ja.  

Men dette er som sagt veldig individuelt, så du må nesten bare se. LVL er billigere enn extensions. 

Skrevet

Har tatt begge. 

Liker extensions best selv, pga at det er så enkelt. Men du må gå til et sted der de vet hva de holder på med. Det sparer meg mye tid, jeg bare grer gjennom øyebryna og fyller de inn og drar på jobb. Behanglingen var ikke ubehagelig. Jeg sovnet :P

LVL var mer ubehagelig. Fint resultat, som holdt i 5 uker. Det så litt rart ut når det begynte å komme i uke 7. Vippene mine ble litt tørre av det. Måtte uansett bruke vippetang etter uke 3.. Måtte bruke mascara ja.  

Men dette er som sagt veldig individuelt, så du må nesten bare se. LVL er billigere enn extensions. 

Takk for mange gode svar! :) 

Er dert sånn at man må "passe på dem" hele tiden? Må man være forsiktig med å bruke enkelte mascaraer eller sminkefjerner f.eks? 

Skrevet

Nei, man kan leve som normalt men kan ikke bruke olje rundt øynene feks. Du burde også unngå sminke med masse olje i. De holder seg fine av seg selv. :) kan lønne seg å gre gjennom de på morgen.

Skrevet

Jeg har kun prøvd LVL, tok det for første gang for 2 uker siden. For min del var det verdt det. Jeg kommer til å gjøre det igjen, men ikke hver 6-8 uke. 

Jeg har så langt ikke hatt behov for å bruke maskara eller vippetang. Skal sies at jeg farget de i samme slengen. 

Behandlingen er noe ymse i behagelighet, men det var ikke vondt. Bare fryktelig rart. 

AnonymBruker
Skrevet

- Noen steder som er billige men bra i Oslo området? Eller bare bra steder...? 

Billig er i den bransjen generelt veldig dumt. Etter min erfaring føler jeg at man virkelig får hva man betaler for.

Annasmakeupworld har et utrolig godt rykte og jeg har super erfaring derfra selv men det koster også en god del.

Har gått til flere og jo billigere, jo dårligere har resultatet hvert.

Så min anbefaling er i hvert fall å ikke gå ett billig sted.

Anonymous poster hash: 42050...e70

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...