Gå til innhold

Gull tattoveringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er fint! Kjøpte meg sånn på Kreta forrige uke!

• Liker 1
Skrevet

Synes det er fint om man ikke har så mange. Liker ikke det at de har klistra ned hele kroppen sin eller hele armen. En synes jeg kan være veldig fint :)

Barnslig synes jeg ikke at det er da som noen over her syntes.. Ække akkurat Hello kitty eller kaptein sabeltann man klistrer på seg  :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fint på bilder, men har bare sett det et par ganger i virkeligheten, og da så det ikke like fint ut :/ Eller det så ikke fint ut i det hele tatt... 

Anonymous poster hash: a0bdc...ffe
Skrevet

Jeg hadde ikke gått ut sånn. Synes ikke det fint. Kjøper meg heller skikkelige smykker og armbånd.

Gjest Evans
Skrevet

Jeg syns det ikker er så fint, men det er kanskje fordi de som vises frem alltid har så utrolig mange. VIlle nok vært finere med bare en etter min mening. 

Skrevet

Det er fint til solbrun hud og sommerantrekk, men er enig i at det er finest med et par stykker, ikke når hele armen er dekket.

Skrevet

Fint med 1-2,ikke hele armen:)

Skrevet

Jeg har per i dag kun sett én dame det så bra ut på. Hun var solbrun og hadde en bitteliten en ved håndleddet. Ellers synes jeg det blir alt for mye på de fleste, og spesielt ille når de ikke sitter som de skal.

Gjest imperio
Skrevet

synes ikke det ser nå fint ut, samme om det er 1 eller 10.

Skrevet

Forøvrig heter det tatovering :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker det selv og personlig syns jeg det er fint . Bruker kun 1 maks 2. Syns det kler meg bra i og med at jeg er solbrun i huden. Men er min mening å er vel den som er viktigst :) syns det er pent kom binert med smykker.

Anonymous poster hash: e9716...b3a

AnonymBruker
Skrevet

Kombinert*

Anonymous poster hash: e9716...b3a

Skrevet (endret)

Syntes det er lekkert! Var kult med mange også :)

Har en hel haug med gulltattoveringer selv, har kun brukt det ved en anledning da :( 
Skal lett ha det på festival i august!

Endret av Adara den Vakre
  • Liker 1
Skrevet

Elsker de! Perfekte nå om sommeren=)

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Syns også det er pent,spesielt til sommerklær og brun hud:)

Skrevet

Forøvrig heter det tatovering :)

For øvrig heter det "For øvrig" :)

• Liker 1
Skrevet

For øvrig heter det "For øvrig" :)

Touché

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...