Gå til innhold

Jeg blir så usikker når jeg dater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et skikkelig problem når jeg dater, og det er usikkerheten min rundt sex. Jeg har hatt sex én gang, for flere år siden, og jeg regner meg selv omtrent som jomfru. Har aldri gitt eller motatt oralsex. 

Når jeg dater blir jeg med en gang usikker når vi har truffet hverandre 3-4 ganger og det kan bli aktuelt med sex. Så jeg trekker meg unna. Skal også sies at jeg flere ganger har skjønt at det ikke kommer til å bli noe, og da vil jeg uansett ikke ligge med personen.

Men nå har jeg truffet en fin fyr 2 ganger, og vi har klint på begge datene. Tror han gjerne vil ha sex med meg, og jeg syns jo og han er veldig tiltrekkende. Men min manglende erfaring gjør meg så utrolig usikker. Er jo også veldig sikker på at det kommer til å gjøre vondt ettersom jeg kun har hatt sex én gang for lenge siden, og tror jeg blir veldig stressa. 

Har noen råd til en stakkars 27-åring? Vet mange av dere sikkert vil råde meg til å prate med han, men jeg er så flau over dette. Det samstemmer heller ikke med meg ellers, da jeg er veldig utadvendt og selvsikker.

Anonymous poster hash: 14731...fea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ta det som det kommer! Gjør det vondt så får de be han ta det pent, trenger ikke nevne at du bare har hatt sex en gang før.. Ikke gidd å bagatelliser det, for det er sikkert null stress :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare ta det som det kommer! Gjør det vondt så får de be han ta det pent, trenger ikke nevne at du bare har hatt sex en gang før.. Ikke gidd å bagatelliser det, for det er sikkert null stress :)

Er så usikker på hvorvidt jeg klarer det. Blir stressa bare av tanken på sex igjen, selv om jeg selvfølgelig har lyst. Kanskje det er lettere hvis jeg sier det er lenge siden, er det ikke litt vanlig at en del jenter blir trangere når de ikke har hatt sex på en stund?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Er så usikker på hvorvidt jeg klarer det. Blir stressa bare av tanken på sex igjen, selv om jeg selvfølgelig har lyst. Kanskje det er lettere hvis jeg sier det er lenge siden, er det ikke litt vanlig at en del jenter blir trangere når de ikke har hatt sex på en stund?

Ja si at det er lenge siden, og at du ikke er så erfaren. Da er han sikkert forsiktig, og han bryr seg sikkert ikke om at du er uerfaren.
Skrevet

Vær ærlig. Jeg tror nesten jeg hadde blitt litt rørt om jeg var sammen med deg og du fortalte meg det du har sagt her, men dersom du IKKE hadde sagt noe hadde jeg kanskje trodd du ikke var så interessert i meg likevel.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Skal møte han i morgen, og forslo å møtes ute, merker jeg ikke er helt klar for sex enda. Men hvis det blir aktuelt tror jeg at kommer til å si at det er lenge siden og jeg er nervøs, tror ikke det vil ødelegge noe, og kanskje klarer jeg å slappe mer av når han vet at jeg er uerfaren. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...