sommerfuglene Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Kan jeg så ringblomsfrø og blomkarsefrø nå på høsten?! I tilfelle hvor sent i høst?!
*SOL* Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Du kan så ringblomstfrø men blomkarsen sine frø tåler ikkje kulde
Gjest Pjusk Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 Som du meners skal komme neste år? Uten problem kan du så ringblomster nå. Jeg vet dessuten om flere som har blomkarse voksende i komposten fra avfall som har blitt kastet året før, så det kan du sannsynligvis også så.
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #4 Skrevet 27. oktober 2004 Vet du hvor mye tidligere de kommer da? Flott tips. Har ikke tenkt på det
Leo Skrevet 27. oktober 2004 #5 Skrevet 27. oktober 2004 De kommer kanskje et par uker tidligere og dessuten blir både blomkarse og ringblomster finest når de blir sådd ute.
annie8219 Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 du kan så begge før frosta...begge formerer seg selv med frø på høsten så de tåler frost ja...men jeg venter altid til våren før jeg gidder å sette dem ut...
Gjest emei Skrevet 13. desember 2005 #7 Skrevet 13. desember 2005 Du kan så ringblomstfrø men blomkarsen sine frø tåler ikkje kulde ← Joda, blomkarsefrøene tåler fint kulde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå