Gå til innhold

Bryllupslokaler i Rogaland

stepbystep

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal gifte meg neste sommer, og prøver å finne bryllupslokaler. Jeg vil gifte meg på en gård. Ha litt country/rustikk tema. Jeg vil ordne mat og drikke selv. Vi blir rund 80 stk. 

Er det noen som vet om en plass eller to? Jeg syns de er veldig uoversiktlig og dårlige bilder på de plassene jeg har funnet. 

Noen som kan hjelpe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 7 måneder senere...

vitengaarden på nærbø er kjempefint til bryllup! Du får tilgang til hele museet, med masse "gardsting" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Låven i Mølleparken på Tau kan være et alternativ, det er ikke en typisk "gård", men kan passe perfekt likevel til country/rustikk tema! Ligger i en stor og fantastisk nydelig park! Se feks de nederste bildene her: http://www.norwegianweddingblog.com/2015/09/diy-bryllup-fra-molleparken-pa-tau-av-radu-benjamin.html :) Usikker på hvor mange personer det passer for. Høiland gard som nevnt tidligere er også perfekt for bryllup. Overnatting på stedet og ellers kort vei til spahotell velvære.. Men usikker på egen mat og drikke her :)  Ellers kan du sjekke ut Frøyland gard, Solastranden gård og Ryfylkegarden Holta. Alle steder bør besøkes, syns ikke jeg fant så mye med et kjapt googlesøk.. Mange av stedene er mye flottere enn de ser ut på nett!  :)

Anonymkode: 560ff...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...