Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 20 år som skal bli BPA for en liten jente på 12 som er blind. Men jeg har fått lite informasjon, og lurer på hva jeg kan forvente i lønn? Skal for det meste jobbe etter 16 ukedager, og i helger.

Noen som har erfaring ved å være BPA/vet noe om lønnen?

Anonymous poster hash: 3dd1e...5e2
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har fått jobben vet du vel hva du får? Sikker på du ikke bare er en grisk person som vil ha en lett jobb med høy lønn som lurer på hvor mye du kan presse ut av de funksjonshemmede?

Anonymous poster hash: 522cf...cab
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har fått jobben vet du vel hva du får? Sikker på du ikke bare er en grisk person som vil ha en lett jobb med høy lønn som lurer på hvor mye du kan presse ut av de funksjonshemmede?

Anonymous poster hash: 522cf...cab

huff, denne var ekkel. Jeg var på møte forrige uke, å fikk nå melding om at jeg ble valgt. Skal på nytt møte 1 aug for å fordele vakter og opplæring samt info. Mao: ikke grisk. Har ikke engang ville spurt da jeg nettop ikke har lyst til å virke grisk, men vil vise at jeg gjør dette for å kunne hjelpe noen som trenger det.

Anonymous poster hash: 3dd1e...5e2

AnonymBruker
Skrevet

Du bør lese deg opp på taushetsplikt. Her nevner du kjønn, alder + handicap. Nå har du ikke brutt loven da det finnes mange 12-årige jenter som er blinde, men du bør ha det i bakhodet at du ikke skal nevne noe av dette i fremtiden.

BPA-lønn pleier å være ganske så grei :) Utrolig givende jobb, og du vil øke livskvaliteten til denne jenta betraktelig. Les deg opp på handicap`et jenta har og hva det vil si, samt meld deg på kursing

Anonymous poster hash: cb2c5...854
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blir ansatt gjennom kommunen får du vel kanskje litt mindre enn gjennom privat. Har jobbet i ULOBA tidligere og lønnen var bra i forhold til mye annet i helsevesenet. Veldig fin jobb også. Ja du må øve deg på dette med taushetsplikt, man skal ikke identifisere brukeren. (Veldig viktig TS!) lykke til.

Anonymous poster hash: b95b0...fd6

• Liker 1
  • 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva er årslønna på en slik jobb ? Jeg ønsker å søke nemlig 

Anonymkode: 52cab...68a

• 7 måneder senere...
Skrevet

Noen som vet lønn som BPA for tiden? :)

Anonymkode: 240ce...994

Skrevet

Det står gjerne på kommunens sider 

Anonymkode: e3c23...6f8

Skrevet

Så akkurat en utlyst stilling, der var lønna 177,86 kr/timen. Pluss tillegg for kveld/helg (uvisst hvor mye..)

Anonymkode: ae4c0...78a

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så akkurat en utlyst stilling, der var lønna 177,86 kr/timen. Pluss tillegg for kveld/helg (uvisst hvor mye..)

Anonymkode: ae4c0...78a

Ja rundt der er vanlig 

Anonymkode: e3c23...6f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...