AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Hei! Vi har nå funnet en god oppdretter, og ser at det ventes kull der. På nettsida deres oppfordres det til å sende en mail for ønske om valp. Noen som har tips om hva vi burde skrive i mailen? På forhånd, takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 3886b...9a7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Tja, jeg vil gjerne vite følgende om mine kjøpere - Hvem er du/dere? Alder, kjønn, barn, jobber, fritid - Hva skal dere bruke hunden til - Hvilken erfaring har du/dere? - Hvilken kurs skal dere delta på? - Hvor mye kan dere tilby hunden av mosjon og trening etc etc Anonymous poster hash: e9eb5...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Tja, jeg vil gjerne vite følgende om mine kjøpere - Hvem er du/dere? Alder, kjønn, barn, jobber, fritid - Hva skal dere bruke hunden til - Hvilken erfaring har du/dere? - Hvilken kurs skal dere delta på? - Hvor mye kan dere tilby hunden av mosjon og trening etc etc Anonymous poster hash: e9eb5...5f4 Signerer absolutt dette. Det viktigste er ikke hvilken hund dere vil ha, men hva dere kan tilby en hund. Dette må oppdretter vite, både for å vurdere om dere passer til en hund av deres rase, og eventuelt hvilken hund i det aktuelle kullet som kan bli deres. Anonymous poster hash: e3635...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå