AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Hei Jeg er 20 år og har så si ødelagt for meg selv. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser i mange år nå. Og dette har gjort at jeg ikke har fått fullført 2 året på VGs og slikt. Kjempe dumt jeg vet. Å nå har jeg enda et år foran meg uten at jeg har noe jeg kan gjøre. Helsa er ikke på topp enda, men den begynner å komme. Har alltid hatt gode karakterer og hatt høye forventninger til meg selv, derfor er det et stort nederlag at jeg ikke er ferdig med skole nå. Jeg har sviktet meg selv. Uansett så har jeg prøvd og se litt rundt etter hva jeg kan gjøre det kommende året. Og har tenkt og kanskje reise bort et år? For å få ting på avstand og ta tilbake kontrollen. Men jeg aner ikke hva/hvor? Om jeg kan jobbe, gå skole eller hva i Spania eller Sverige ? Er det noen som har tips og råd?Anonymous poster hash: c9e7d...1df
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 I Spania er stor arbeidsløshet blant ungdom, og svenske ungdommer må reise til Norge or å arbeide. Hvordan kan du konkurrere med innfødte i disse landa - hva kan du som ikke de kan? Vil du prøve noe nytt, møt opp på NAV og spør om de kan skaffe deg en jobb hvorsomhelst i Norge. Flytt dit og start med blanke ark! Anonymous poster hash: 80a51...e69
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Kan du kanskje ta deltidsstudium som privatist? Sonans eller noe slikt for å ta fag som du skulle hatt dersom du gikk på vgs? Anonymous poster hash: bcfc1...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå