AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Jeg er mann, men låner profilen til kona mi så håper det går greit at jeg skriver her for å få litt input. Foreldrene mine er som et par tenåringer, spesielt mamma. Hver gang det skal skje noe: konfirmasjon, bryllup, jubileum osv. lager de masse drama. Nå er jeg veldig lei og usikker fordi vi skal ha dåp. De har selvfølgelig allerede begynt å lage drama og jeg har fått flere telefoner der de har skreket og grått, snakket om å gå fra hverandre og nekter kontakt med min søster og hennes to barn. Jeg vil ikke invitere dem i dåpen fordi jeg ikke orker å få ødelagt dagen til min sønn og alle andre. Er det veldig dårlig gjort? De ødela store deler av bryllupsdagen til min kone og meg. Min kone er usikker fordi familie er familie og sier jeg ikke kan invitere kun en av dem. Hva mener dere?Anonymous poster hash: cd4aa...cb1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Jeg er mann, men låner profilen til kona mi så håper det går greit at jeg skriver her for å få litt input. Foreldrene mine er som et par tenåringer, spesielt mamma. Hver gang det skal skje noe: konfirmasjon, bryllup, jubileum osv. lager de masse drama. Nå er jeg veldig lei og usikker fordi vi skal ha dåp. De har selvfølgelig allerede begynt å lage drama og jeg har fått flere telefoner der de har skreket og grått, snakket om å gå fra hverandre og nekter kontakt med min søster og hennes to barn. Jeg vil ikke invitere dem i dåpen fordi jeg ikke orker å få ødelagt dagen til min sønn og alle andre. Er det veldig dårlig gjort? De ødela store deler av bryllupsdagen til min kone og meg. Min kone er usikker fordi familie er familie og sier jeg ikke kan invitere kun en av dem. Hva mener dere?Anonymous poster hash: cd4aa...cb1 Her hadde jeg bare vært helt klar, og henvist til bryllupet. Dere må ikke invitere. Blir stress for dere hvis dere skal bekymre dere for drama. Anonymous poster hash: 0660c...89a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå