Gå til innhold

Øyeblikksbilder på Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Hva er øyeblikksbilder på Tinder? Kan noen se om jeg "liker" øyeblikksbildet deres?

Anonymous poster hash: c6676...63d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øyeblikksbilder på Tinder er bilder man legger ut (gjerne har knipset i øyeblikket) som blir liggende på tinder i 24 timer, i motsetning til profilbilder som blir værenes på profilen helt til de skiftes.
Øyeblikksbildene dukker kun opp hos de som personen har matchet med, og den som har lagt ut øyeblikksbilde kan se hvem som liker de ja.

Anonymous poster hash: 58739...e43
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Fungerer litt som Mystory på snapchat, bortsett fra at du ikke kan se hvem som har sett det, men du kan se hvem som har likt det.

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Men kan man sende et bilde til en person eller må man sende til alle?

Anonymous poster hash: c8a4f...b78
AnonymBruker
Skrevet

Men kan man sende et bilde til en person eller må man sende til alle?

Anonymous poster hash: c8a4f...b78

Til alle.. be om telefonnr. og send sms om det kun skal være til en av matchene ;)

Anonymous poster hash: f3309...53b

Skrevet

Vær forsiktig med å gi ut tlf nr... Er du ikke like interessert etter en stund så kan du risikere stalking og hetsing.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær forsiktig med å gi ut tlf nr... Er du ikke like interessert etter en stund så kan du risikere stalking og hetsing.

Ja,i 0.8 % av tilfellene...

Anonymous poster hash: f3309...53b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg oppfatter det slik at øyeblikksbildene skal være fra nåtiden, men en av mine matcher la ut vinterbilder. Jeg skjønner at det er mulig, men noe av vitsen forsvinner vel om man bruker eldre bilder.

Anonymous poster hash: f6de9...9c3
Skrevet

Jeg oppfatter det slik at øyeblikksbildene skal være fra nåtiden, men en av mine matcher la ut vinterbilder. Jeg skjønner at det er mulig, men noe av vitsen forsvinner vel om man bruker eldre bilder.

Anonymous poster hash: f6de9...9c3

DUMP HAM!!

Dvs fjern matchen😝

Anonymous poster hash: 0ced8...19b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...