AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Noen som har ideer til ting man kan lage selv på budsjett? Anonymous poster hash: 4151b...839
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Jeg brukte pinterest til inspirasjon. Champagnekorker ble blant annet brukt til å holde bordnummer oppe Anonymous poster hash: 1d9f4...541
FruFiolett Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Pinterest er gull verdt altså! Last ned appen og søk på Wedding DIY, jeg vil ikke tenke på hvor mange timer jeg har brukt på å la meg inspirere☺️😍
Gjest økonomifrue Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Jeg har brukt pintrest og Google for å hente inspirasjon! Vi gifter oss om 2 uker og nå er det aller meste på plass! Siden vi ikke er gift enda, vil jeg dessverre ikke dele bilder av hvordan vi har laget det... Dette har vi laget selv - invitasjoner (antagelig dyrere enn ferdigkjøpte) - bordkort - birdplasseringskart - menytavler - hefte med informasjon, bordplasdering og om gjestene til hver kuvert - kirkeprogram - vaser (kjøpt på IKEA), pyntet med silkebånd i vår farge - bordløper i 2 lag Vi har bestilt en del på ebay, etsy, jjshouse, selskapsbutikken og diverse andre nettbutikker som jeg ikke kommer på nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå