Gjest Balian de Ibelin Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Merker meg at mange FrPere kaller Stoltenberg for landsforræder. Men på nøyaktig hvilken måte er han en landsforræder ? Og nei at dere er uenig med politikken hans gjør han ikke til en landsforræder Har han hjulpet fremmede makter og ta over Norge ? Har han gitt hemmelig innformasjon om norske statshemmeligheter til fremmede makter ? Har han utført krigsforbrytelser mot egen befolkning ? Har han utført høy forræderi mot kongen ? Har han sammarbeidet med Fientlige stater ? Har han spionert på den norske befolking og gitt informasjon om dem til fientlige stater ? Bare for å si det jeg er ikke enig med Stoltenberg og den politikk han og AP har. 8
Severin Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Kan kun svare for meg selv, men Stoltenberg er på ingen måte en landsforræder. Jeg er forresten en slik Frp-er, og selv om du kanskje ikke liker oss, så er vi ikke alle like. Du vet: du hører de som bråker mest og kommer med de villeste synspunktene. Endret 16. juli 2015 av Severin 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Det er vel dem som mener arbeiderpartiet og Jens Stoltenberg har stått for en ekstremt liberal innvandringspolitikk. Dermed har dem også sluppet inn veldig mange mennesker fra den tredje verden som egentlig ikke trenger hjelp / beskyttelse, og som bare sitter med gigantiske sugerør i statskassen + som ikke gidder å arbeide / betale skatt. Muslimer fra Midtøsten og Afrika samler seg også i "ghetto"-områder i Oslo, og er til "en pest og en plage" for nordmenn som bodde der fra før. På grunn av kriminalitet, vold, bråk, all mulig dritt. Men Jens Stoltenberg og andre topp-politikere som er født / oppvokst med gull-skje i kjeften bor i luksus-villa på aller beste Vestkant. Så dem merker null og niks til alle problemene som vanlige nordmenn sliter med til daglig. Anonymous poster hash: eb9b0...6d7 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Det er vel dem som mener arbeiderpartiet og Jens Stoltenberg har stått for en ekstremt liberal innvandringspolitikk. Dermed har dem også sluppet inn veldig mange mennesker fra den tredje verden som egentlig ikke trenger hjelp / beskyttelse, og som bare sitter med gigantiske sugerør i statskassen + som ikke gidder å arbeide / betale skatt. Muslimer fra Midtøsten og Afrika samler seg også i "ghetto"-områder i Oslo, og er til "en pest og en plage" for nordmenn som bodde der fra før. På grunn av kriminalitet, vold, bråk, all mulig dritt. Men Jens Stoltenberg og andre topp-politikere som er født / oppvokst med gull-skje i kjeften bor i luksus-villa på aller beste Vestkant. Så dem merker null og niks til alle problemene som vanlige nordmenn sliter med til daglig. Anonymous poster hash: eb9b0...6d7 De fleste invandrere som kommer til Norge er fra EØS land. Anonymous poster hash: e4f5f...b8b 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 De fleste invandrere som kommer til Norge er fra EØS land.Anonymous poster hash: e4f5f...b8b Nesten alle innvandrere som får norsk statsborgerskap lommer fra Midtøsten/Afrika. De du sikter til, svensker, polakker osv, de reiser hjem igjen etter noen år.Anonymous poster hash: 58ee5...8ab 2
Gjest Walden Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Merker meg at mange FrPere kaller Stoltenberg for landsforræder. Men på nøyaktig hvilken måte er han en landsforræder ? Og nei at dere er uenig med politikken hans gjør han ikke til en landsforræder Har han hjulpet fremmede makter og ta over Norge ? Delvis? Har han gitt hemmelig innformasjon om norske statshemmeligheter til fremmede makter ?Mest sannsynlig til USA Har han utført krigsforbrytelser mot egen befolkning ? Nei, men mot andre land, på vegne av.. Har han utført høy forræderi mot kongen ? Helt sikkert Har han sammarbeidet med Fientlige stater ? Jepp. Al Qaida Har han spionert på den norske befolking og gitt informasjon om dem til fientlige stater ? Eh..ja? Bare for å si det jeg er ikke enig med Stoltenberg og den politikk han og AP har. Bare for å si det så stemmer jeg AP og skulle ønske Jens kom tilbake som PM
Severin Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Bare for å si det så stemmer jeg AP og skulle ønske Jens kom tilbake som PM PM? Jeg håper inderlig du ikke mener "prime minister" her. For du bruker vel ikke engelske forkortelser i norsk sammenheng? 1
Gjest Evans Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Det var vel de som mener at Jens er en landsforræder du ønsker svar fra, men: på ingen måte!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Nesten alle innvandrere som får norsk statsborgerskap lommer fra Midtøsten/Afrika. De du sikter til, svensker, polakker osv, de reiser hjem igjen etter noen år.Anonymous poster hash: 58ee5...8ab Feil Anonymous poster hash: 62521...97a
Gjest HankySpanky Skrevet 17. juli 2015 #10 Skrevet 17. juli 2015 Huh? Ikke snakk stygt om Steklov http://www.vg.no/nyheter/innenriks/regjeringen-stoltenberg/kodenavn-steklov/a/5916647/
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #12 Skrevet 18. juli 2015 Nei, inkompetanse kan ikke anses for forræderi. Anonymous poster hash: d8d12...0eb
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #13 Skrevet 18. juli 2015 Fordi noen forskrudde, småparanoide og konspirasjonsglade folk har fått det for seg. Anonymous poster hash: 63e66...369 2
Gjest Bond Skrevet 20. juli 2015 #14 Skrevet 20. juli 2015 Tråden ryddet for personangrep Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #15 Skrevet 25. juli 2015 Han, som mange andre røde politikere har ødelagt vårt land, vår trygghet og våre barns fremtid - derfor syns jeg han er en landsforræder ja. Anonymous poster hash: ce236...5f3 1
Gjest Jacklost Skrevet 25. juli 2015 #16 Skrevet 25. juli 2015 Han, som mange andre røde politikere har ødelagt vårt land, vår trygghet og våre barns fremtid - derfor syns jeg han er en landsforræder ja. Anonymous poster hash: ce236...5f3 Vær så snill og forklar den påstanden... 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #17 Skrevet 25. juli 2015 Vær så snill og forklar den påstanden... Konsekvensene av masseinnvandring fra land som hater vesten, har lavterskel for vold, drap, ran , voldtekt og har et syn på oss vestlige kvinner som forderva horer. Anonymous poster hash: ce236...5f3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #18 Skrevet 25. juli 2015 Han, som mange andre røde politikere har ødelagt vårt land, vår trygghet og våre barns fremtid - derfor syns jeg han er en landsforræder ja.Anonymous poster hash: ce236...5f3 Hva mener du at Norge er ødelagt? Når jeg ser rundt meg i Norge så ser jeg såååå mye bra og fint. Glade mennesker og barn som bader og gleder seg over at det er ferie f.eks. De går på skolen og lærer mye fint og bra og har venner og leker og ler. De er trygge. Vi lever faktisk i et trygt land. Vi har to dager helg hver uke, vi har ferie, vi kan feire 17.mai og jul og vi kan si hva vi vil uten å komme i fengsel. Hva er ødelagt? Jeg føler meg ikke uttrygg. Anonymous poster hash: b82ee...505
Gjest Jacklost Skrevet 25. juli 2015 #19 Skrevet 25. juli 2015 Konsekvensene av masseinnvandring fra land som hater vesten, har lavterskel for vold, drap, ran , voldtekt og har et syn på oss vestlige kvinner som forderva horer. Anonymous poster hash: ce236...5f3 Dette høres ut som noe surr. Jens Stoltenberg har gjort mye for Norge
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #20 Skrevet 25. juli 2015 Jeg føler meg ikke uttrygg. Anonymous poster hash: b82ee...505 Ikke utrygg heller... Anonymous poster hash: b82ee...505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå