AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Jeg ønsker meg slik en intelligent mann, for å bli litt mer utfordret osv. Hva er deres erfaring med høy iq menn? Merker dere forskjell fra ordinære menn og de litt mer oppegående? Hilsen iq elsker ^^Anonymous poster hash: 3a79f...928 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Jeg ønsker meg slik en intelligent mann, for å bli litt mer utfordret osv. Hva er deres erfaring med høy iq menn? Merker dere forskjell fra ordinære menn og de litt mer oppegående? Hilsen iq elsker ^^Anonymous poster hash: 3a79f...928 Definitivt. Jeg har kun forhold med smarte menn fordi slike forhold gir meg mye mer. Man har så utrolig mye mere å prate om når man kan diskutere andre ting enn hverdagen.Anonymous poster hash: 31e80...e84 8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Intelligente og vellykkede menn skremmer meg Anonymous poster hash: 22854...d05
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Går kun for det jeg anser som intelligente menn. Min samboer er både sosialt intelligent, men også intellektuell, og han har ambisjoner. Han har ikke høyere utdanning, kun bachelor, men er mye smartere enn min eks som hadde master i informatikk. Elsker samtalene vi har, selv om det resulterer i sene netter selv om vi må tidlig opp på jobb Anonymous poster hash: 41fb9...2d7 3
Betasuppe Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Går kun for det jeg anser som intelligente menn. Min samboer er både sosialt intelligent, men også intellektuell, og han har ambisjoner. Han har ikke høyere utdanning, kun bachelor, men er mye smartere enn min eks som hadde master i informatikk. Elsker samtalene vi har, selv om det resulterer i sene netter selv om vi må tidlig opp på jobb Anonymous poster hash: 41fb9...2d7 "Ambition is the last refuge of the failure" - Oscar Wilde 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Går kun for det jeg anser som intelligente menn. Min samboer er både sosialt intelligent, men også intellektuell, og han har ambisjoner. Han har ikke høyere utdanning, kun bachelor, men er mye smartere enn min eks som hadde master i informatikk. Elsker samtalene vi har, selv om det resulterer i sene netter selv om vi må tidlig opp på jobb Anonymous poster hash: 41fb9...2d7 Bachelor er også høyere utdanning. Anonymous poster hash: 3d635...8a2 13
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Trist at det er så få intelligente menn i forhold til intelligente damer. Anonymous poster hash: c0a8c...e6d 6
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Trist at det er så få intelligente menn i forhold til intelligente damer. Anonymous poster hash: c0a8c...e6d Ja det er vel derfor langt flere damer har vuinnet nobelpriser og andre vitenskapelige priser Nei vent nå litt. 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #10 Skrevet 16. juli 2015 Bachelor er også høyere utdanning. Anonymous poster hash: 3d635...8a2 De aller fleste har bachelor i dag, så det anses ikke lengre som høyere utdanning innen visse områder. Jeg burde nok utdypet at det var det jeg mente. Mange utdanninger er i ferd med å utvides fra tre til fem obligatoriske år nettopp på grunn av dette da man krever mer spisskompetanse enn før. Anonymous poster hash: 41fb9...2d7 2
Gjest AnonGangerTo Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Min kjæreste er ikke bare intelligent og vellykket men også kjekk, snill og sykt god i sengen. Han har høyere utdannelse i tillegg til fagbrev. Må nok innrømme at jeg ville ha kjedet meg med en mann som snakket hele tiden om fotball og kompisene sine, og ikke hadde fullført videregående. Bare så det er sagt, jeg har selv den høyeste grad man kan oppnå og tilleggsutdanning, er intelligent, pen, snill og sykt god i senga. Best av alt var at jeg traff min kjæreste her på KG. Snakk om flaks!
Basun Skrevet 16. juli 2015 #12 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Ser at du definerer intelligens som det å ha høy IQ. Folk med høy IQ har ofte lang eller ingen utdannelse.Dersom du tenker på IQ så er det svært mange med høy IQ som har dysleksi, ADD/ADHD og lignende. Du må også tenke på hvem IQ tester "favoriserer". Man har sannsynligvis større sjanse for å gjøre det bra dersom man er innadvendt, intuitiv og er glad i litt "uorden". I min omgangskrets driver de fleste med høy IQ med sport og/eller musikk. Noen er glade i å lese, mens andre ikke er det. Noen foretrekker "fantasy", mens andre leser faktabøker. Kjenner også to stykker som ruser seg daglig. Det eneste som gjelder "alle" de jeg vet at har høy IQ er at de alle er utpregede B-mennesker. Kjenner bare 11 som har tatt den skriftlige mensa-testen i tillegg til meg, så ta det jeg skriver med en klype salt. * det kan forresten se ut som om folk med høy iq gjerne kjenner andre som også har det Endret 23. juli 2015 av Personenmeg 4
Gjest Angry Man Skrevet 16. juli 2015 #13 Skrevet 16. juli 2015 Høy IQ er ikke nødvendigvis = høy intelligens. Å være intelligent krever et minimum av IQ, men det er også alt. En person med 140 IQ vil ikke automatisk være mer intelligent enn en person med 120 IQ.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #14 Skrevet 16. juli 2015 Trist at det er så få intelligente menn i forhold til intelligente damer. Anonymous poster hash: c0a8c...e6d Jenter er bedre enn gutter og gutter er bedre enn jenteeer... barneskoleeeeeen med deg Anonymous poster hash: e9329...9e7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #15 Skrevet 16. juli 2015 De aller fleste har bachelor i dag, så det anses ikke lengre som høyere utdanning innen visse områder. Jeg burde nok utdypet at det var det jeg mente. Mange utdanninger er i ferd med å utvides fra tre til fem obligatoriske år nettopp på grunn av dette da man krever mer spisskompetanse enn før. Anonymous poster hash: 41fb9...2d7 Off topic, men bachelor er regnet som høyere utdanning i dag, samme hvor mye du eller andre velger å ikke anse det. Bachelor er lavere grad innen høyere utdanning, mens master og doktorgrad er regnet som høyere grad, men begge sorterer altså innen det som klassifiseres som høyere utdanning. Oh nei, det er mange utdanninger som fortsatt er på tre år. At byråkratiet øker i mange bransjer og folk tror det er nødvendig med høyere utdanning for bla. rene administrative oppgaver er for øvrig ikke en styrke, men en svakhet da det innebærer samfunnsmessig dårlig bruk av ressurser. Om du hadde vært så utrolig smart og gjort deg fortjent til intelligente menn, så hadde du også kanskje greid å nyansere litt rundt dette Anonymous poster hash: 67a46...adb 13
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #16 Skrevet 16. juli 2015 Who cares. Er ikke som om en bachelor er særlig imponerende uansett. Å forsvare det som "høyere utdanning" høres bare ut som usikkert ego som må beskyttes. "Joda, utdanningen min er høy, sådeså :,(" Anonymous poster hash: 3146b...839 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #17 Skrevet 16. juli 2015 Who cares. Er ikke som om en bachelor er særlig imponerende uansett. Å forsvare det som "høyere utdanning" høres bare ut som usikkert ego som må beskyttes. "Joda, utdanningen min er høy, sådeså :,(" Anonymous poster hash: 3146b...839 Det er mange utdanninger som ikke er så imponerende, enten det er bachelor eller master, poenget er at begge regnes som høyere utdanning, av hhv. lavere og høyere grad. Fagfelt er gjerne mer imponerende syntes jeg, men jeg kan jo ikke si at en bachelor i sosiologi er lavere enn en bachelor i ingeniørfag selv om sistnevnte som regel er bedre da det er mer krevende og gir mer jobbmuligheter, da begge er utdanning på samme nivå innen høyere utdanning. Anonymous poster hash: 67a46...adb 7
Gjest Cartman Skrevet 16. juli 2015 #18 Skrevet 16. juli 2015 Who cares. Er ikke som om en bachelor er særlig imponerende uansett. Å forsvare det som "høyere utdanning" høres bare ut som usikkert ego som må beskyttes. "Joda, utdanningen min er høy, sådeså :,(" Anonymous poster hash: 3146b...839 Dette er bare barnslig. Ingen "normal" person tar en utdannelse for å imponere andre. Det er ingen som bryr seg om slike tåpelige begreper. Enten har man fagkompetanse eller så har man det ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #19 Skrevet 16. juli 2015 Bortsett fra AB over som skrev et langt innlegg fordi det brydde han. Det er maaaange som tar en utdannelse for å få status. Foreldre som presser barna inn i en utdanning de ikke ønsker. Osv Anonymous poster hash: 3146b...839 1
Gjest Mythic Skrevet 16. juli 2015 #20 Skrevet 16. juli 2015 Heller en mann med sunn fornuft og gode personlige egenskaper, enn en åndssnobb som nekter å godta at bachelor er høyere utdanning. Herlighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå