AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1 Skrevet 16. juli 2015 Skal ha dåp og 4 av gjestene er under 12 år. Når jeg skal bestille koldtbord må jeg bestille til antall personer. Skal lage noe mat selv i tillegg. Hadde dere beregnet 1 barn som 1 person eller kun de voksne?Anonymous poster hash: 0e86d...ffb
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #2 Skrevet 16. juli 2015 Kun voksne. Hvis du skal lage ting selv i tillegg kan du kutte ned på antall voksne og. Det regnes ca 500 g mat ( inkl brød og smør) pr pers ved koldtbord. Ihvertfall de 2 plassene jeg har jobbetAnonymous poster hash: 7110d...424
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Hvor gamle er disse barna? Dvs er de 10-11 og ikke av den kresne typen så ville jeg regnet to barn som en voksen. Er de rundt 3-4 og spiser type kun pølse så blir det noe annet... (da bør kanskje du ordne noe barnevennlig mat...) Og du kan sikkert kutte litt ned på antall personer når du selv også lager mat, men pass på at det er nok av de populære tingene slik at alle får en smak av det. Anonymous poster hash: cc9a8...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå