Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har alltid hat en ganske så stor hårproduksjon over hele ansiktet, til og med ansiktet. Jeg har vokset legger, under armene, ansiktet, og nedentil siden jeg var 15 år, men vokser alltid tilbake etter en uke. Og går i den perioden også over med barber høvel på de områdene jeg ikke fjerner hår med wax.

Så de to siste måneden har jeg tatt avstand fra wax og barberhøvel, å jeg er sjokkert over min egen hårvekst! Jeg har fult av svarte tykke hår på magen, tærne, og mye mer??

Er dette normalt? Finner dette utrolig slitsomt ettersom jeg er en person som ikke er en stor fan av å ha mye kroppshår.

Anonymous poster hash: fddea...a79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mine hår vokser også ut igjen etter en uke etter voksing. Ved barbering kan man se nye hår allerede et halvt døgn etter barbering. Hvis jeg f eks skal være nybarbert til kvelden nytter det ikke å barbere på morgningen, eller om jeg skal barbere meg til stranden må jeg gjøre det samme morgen og ikke kvelden før.
Opplever at hårene vokser veldig fort men trodde det var normalt.
Ila 3-4 uker uten legg barbering har jeg full hårvekst jungel på bena.

Er norsk jente og har også helt mørke bartehår og bittelitt antydning til veiviser på magen. Drar ut disse med pinsett ca annenhver uke.

Anonymous poster hash: 8aac7...35c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dette hver gang jeg er gravid... Det er helt normalt ;)

Anonymous poster hash: 6295e...4e5

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske normalt.

Anonymous poster hash: 00371...43b
AnonymBruker
Skrevet

Høres egentlig ikke så unormalt ut. Når man har svart/mørke hår så ser det mer og verre ut. Å ha en liten veiviser som kvinne er ikke unormalt. Alle har hår på fingrene og tærnes første ledd. 

Anonymous poster hash: 3dd4e...69f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...