Cordelia Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Heisan! Min snart fem år gamle pc begynner å trenge nytt batteri(bygones). Poenget er uansett at jeg lurer på tips til hvilken leverandør som er billigst mht. til å få tak i nytt batteri i god kvalitet. I.o.m. mitt batteri er så gammelt så er det vanskelig å lete etter priser på nettet, så de bør jo og ha god kundeservice. På forhånd takk! Endret 15. juli 2015 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 På en såpass gammel pc hadde jeg gått for noe rask fra ebay tror jeg. Pcen begynner å bli moden for utskiftning uansett, så hvorfor legge i særlig med penger i nytt batteri? Anonymous poster hash: b9541...02c
Cordelia Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Fordi jeg ikke har råd til ny, (og da skal jeg ha en mindre i tillegg til denne uansett), og trenger et batteri som holder en stund rett og slett. Og dataen funker fint den ellers. Har ganske ny harddisk i tillegg. Derfor vil jeg ha et greit batteri. Bare tull å kutte ut noe bare fordi det er noen år gammelt, men fremdeles funker som det skal. Leter altså etter en norsk leverandør. Endret 15. juli 2015 av Cordelia
Minya Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Altitec, genial nettbutikk med batterier for alt mellom himmel og jord uten at det koster en arm og et bein. Bare finn modellnavnet på maskinen og legg det inn i søkefeltet. Sannsynligvis har de et som passer, selv om det kan hende de ikke har originalbatteriene til akkurat din pc. Jeg fant til og med batteri til min eldgamle femkilos Dell Latitude der.
minienthe Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Evnt yaha.no Har alltid fått super service og levering der både på mobilbatterier, printrekvisita og andre batterier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå