AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Hei og hå Kjæresten min kommer hjem i morgen og jeg har ikke sett han på 2 mnd. Han bor sammen med moren sin (han er 20 år) og hun er i Hellas for øyeblikket. Jeg har nøklene dit og hun har sagt at det bare er å låse meg inn og overraske han når han kommer hjem fra flyplassen. Så derfor tenkte jeg å gjøre netopp dette. Tenkte å lage noe god mat, pynte fint opp med lys osv. Noen som har noen idéer om hva jeg kan lage og hvordan jeg skal arrangere hele greien?? Hilsen fra en jente som trenger hjelper deres❤️❤️Anonymous poster hash: d4d0f...32d
peppermyntete Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Hva liker han å spise da? Er livretten hans lasagne hjelper det lite at vi her kommer med våre favoritter! Ellers kan du jo kjøpe inn en litt spesiell type øl om han er glad i det, de har masse å velge i på meny for eksempel
Epletreet Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Som mann selv, så setter jeg alltid pris på hvis middagen inneholder biff i hvert fall. :D Kanskje med noen smørdampede grønnsaker. Stekte poteter, champignon, etc. Men det er vel mye smak og behag da. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Kanskje du kan overraske han med kurs i rettskriving? Anonymous poster hash: 9671c...4e0 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Kanskje du kan overraske han med kurs i rettskriving? Anonymous poster hash: 9671c...4e0 Vi vet da ikke om han trenger kurs i rettskriving? Anonymous poster hash: 6c039...96b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #6 Skrevet 18. juli 2015 Vi vet da ikke om han trenger kurs i rettskriving?Anonymous poster hash: 6c039...96b hehehe, h*n mente nok overraske med at TS har tatt et rettskrivingskurs (jf. trådens tittel). Slemt og unødvendig, men jeg innrømmer jeg lo litt.Anonymous poster hash: 2c2c3...f4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå