AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Har du alltid hatt lyst/ikke lyst på barn? Om ikke: Når ble du sikker i din sak? Hva gjorde deg sikker på valget? Har du noensinne fått kalde føtter?Anonymous poster hash: 9383c...0bb
Gjest Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Ja, jeg har alltid vært veldig klar på at jeg har ønsket etterkommere. Det er dog kun i de senere årene at jeg har blitt bevist på ca. hvor mange, og når i livet jeg føler de kan dukke opp
absinthia Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Nei, jeg tenkte at jeg kanskje skulle la vær eller adoptere om jeg skulle finne ut at jeg ville ha barn - det var jo tross alt mange barn i verden som trengte foreldre. Så ble jeg gravid som tenåring og dét viste seg at jeg stortrivdes med morsrollen, tross bange anelser på forhånd, da jeg hadde forberedt meg på et umenneskelig slit, med hyling, nattevåk mm. - Nå har jeg fem barn. Edit: ......og jobber i tillegg med barn, - noe jeg slett ikke ville trodd at jeg skulle gjøre, da jeg var helt ung. Endret 15. juli 2015 av absinthia
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Jeg har alltid vist at jeg ikke vil ha barn. 1
Gjest imperio Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Har alltid vist at jeg ønsker meg barn. Da jeg var 4 år så satt jeg med kleskatalogen og ringet rundt de babyklærne jeg ønsket meg Endret 15. juli 2015 av imperio
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #6 Skrevet 15. juli 2015 Nei. ønsket meg ikke barn før jeg ble 28. Jeg tenkte at det ikke var noe for meg. Så plutselig ønsket jeg å få barn, og var så heldig at vi fikk det til relativt kjapt:) Anonymous poster hash: 18d3e...bd6
Gjest Belle âme Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 Hadde lyst da eg var skikkelig lita(Då kunne eg ei jente for Sissi!) Hata barn da eg var rundt 12-14. Barn var ikkje verdt ein skit og eg hata dei. Ekle og motbydelige. Begynte å passe barn som 15 åring og da blei eg kjempeglad i barn!
Nastine Skrevet 15. juli 2015 #8 Skrevet 15. juli 2015 Å jada, bestemte meg veldig tidlig at jeg skulle ha barn og om jeg ikke kunne få barn, så skulle jeg kjøpe meg en apekatt...
Shai Skrevet 15. juli 2015 #9 Skrevet 15. juli 2015 Har alltid villet ha barn. Antallet har også alltid vært bestemt
Gjest Vena Cava Skrevet 15. juli 2015 #10 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Har du alltid hatt lyst/ikke lyst på barn? Om ikke: Når ble du sikker i din sak? Hva gjorde deg sikker på valget? Har du noensinne fått kalde føtter?Anonymous poster hash: 9383c...0bb Jeg var skråsikker på at jeg skulle iallefall ikke ha barn! Sånne tidskrevende og energitappende maskiner fikk andre ta seg av. Jeg skulle være barnløs og fri i evigheten. Så ble jeg gravid ved et "uhell", og ved det øyeblikket jeg fikk vite jeg var gravid ble jeg umiddelbart så hinsides glad i den lille i magen at alle de negative holdningene og forestillingene i forhold til egne barn ble bare visket bort. Og jeg angrer selvfølgelig ikke et sekund på at jeg fikk barnet mitt. Hun er det aller kjæreste jeg eier og er vokst seg til å bli en så utrolig flott unge på alle mulige måter. Kunne ikke vært mer stolt av å være mammaen hennes Men når det er sagt, så holder det med en.. Endret 15. juli 2015 av Hakkepeiling
Kassiopeia Skrevet 15. juli 2015 #11 Skrevet 15. juli 2015 Ja, jeg har alltid elsket barn, og ønsket om et familieliv med egne barn har jeg hatt så lenge jeg kan huske.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #12 Skrevet 15. juli 2015 Nei. ønsket meg ikke barn før jeg ble 28. Jeg tenkte at det ikke var noe for meg. Så plutselig ønsket jeg å få barn, og var så heldig at vi fikk det til relativt kjapt:) Anonymous poster hash: 18d3e...bd6 Så hyggelig. Selv er jeg en jente på 20 år. Jeg føler det er litt gitt at man skal få barn, men akkurat nå er jeg ikke særlig begeistret for barn. Jeg håper jo at jeg skal endre syn senere, så det er litt forfriskende å lese noen som har gjort nettopp dette. I min familie er karriere verdsatt svært høyt. Moren min fikk barn i perioden 35-39 år. Jeg regner med at dette også har en betydning. Dersom jeg ønsker barn senere, noe jeg håper, antar jeg at det ikke blir før etter fylte 30 år hvertfall. Anonymous poster hash: 4f6e0...91b
Fandenivoldsk Skrevet 16. juli 2015 #13 Skrevet 16. juli 2015 Aldri hatt lyst paa barn som jeg kan huske. Har jo sagt et par ganger litt spoekefullt "naar jeg faar barn, saa.." men jeg har aldri ment det serioest og blir bare mer og mer sikker paa at jeg ikke vil ha barn.
Gjest Dårris Skrevet 16. juli 2015 #14 Skrevet 16. juli 2015 Aldri hatt lyst på barn. Det er bare ikke min greie.
Emelisse Skrevet 16. juli 2015 #15 Skrevet 16. juli 2015 Har aldri vært bastant verken for eller i mot, men har alltid tenkt at det er en forutsetning at jeg skal ha lyst på barn før jeg velger å gå inn for det. Nå har jeg rundet 30 med god margin, og har fremdeles ikke fått lyst på barn. Har ikke noe i mot barn, men behovet for egne har rett og slett ikke inntruffet.
infectedsopp Skrevet 16. juli 2015 #16 Skrevet 16. juli 2015 Har aldri ønsket det, vært sånn fra jeg var liten. Syns det hadde vært rart og unaturlig for meg 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #17 Skrevet 16. juli 2015 Jeg var den som i tenårene uttalte at barn var bare i veien for karriere og fritid og jeg skulle i allefall ikke få barn. Noen år senere så var jeg etablert med en flott mann på 4. året og ferdigstudert. Så da jeg ble uplanlagt gravid valgte jeg å beholde, nå ønsker vi å begynne å prøve på nr. 2. Og barnet mitt gjør med utrolig stolt og jeg trives i morsrollen. Anonymous poster hash: ecfcd...5a1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #18 Skrevet 16. juli 2015 Når jeg var mindre lekte jeg masse med dukker og ville ha baby når jeg ble stor, når jeg ble tenåring skulle jeg ikke ha barn, og jeg var veldig bestemt på det. Jeg elsket livet slik det var: fester,reise, gjøre det jeg ville. Så traff jeg min store kjærlighet, og etter noen år sammen var begge klare for barn Anonymous poster hash: 89468...fc6
FantasDick Skrevet 16. juli 2015 #19 Skrevet 16. juli 2015 Har alltid visst at jeg ikke ønsker meg barn, men nå er det en på vei likevel. Ble uplanlagt gravid, og klarte ikke ta abort. Har ikke akkurat superlyst på barn nå heller, men jeg er innstilt på at vi skal få det til å funke. Tror det er en del av livet, kind of.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #20 Skrevet 16. juli 2015 Har aldri ønska meg barn og sagt frem til jeg var 23 at jeg kom til å forbli barnløs. Noe av grunnen er en dårlig oppvekst selv og redd for å ikke strekke til, andre grunn er valg av samboer/kjærester tidligere. Nå har jeg nok truffet den rette ettersom jeg ser for meg barn, hund, hus og ring på fingeren. Til og med mine nærmeste er overrasket. Det er en god følelse ☺️Anonymous poster hash: bd65c...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå