Gå til innhold

Hvor viktig er håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til jenter: hvor mye betyr det at en gutt har lite /tynt hår?

Hilsen en som har litt tynt hår! Dette plager meg daglig!

Anonymous poster hash: 1738b...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er mange menn som er kjempe kjekke selv om de begynner å miste håret. Handler om utstråling og selvtillit :) 

 

Noen vil nok sikkert si at tykt hår er å foretrekke på en mann: men i hverdagen mener jeg at ting har flere nyanser enn som så. Slapp av, drit i det :) 



Anonymous poster hash: b44b1...c23
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om en er tynn i håret/er skallet så kan man nå være kjekk uansett. Samboeren min mister håret tidlig, men jeg er nå glad i han for det:)



Anonymous poster hash: d55bb...541
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye betyr det at en gutt har lite /tynt hår?

Anonymous poster hash: 1738b...b63

Det er ikke noe jeg henger meg opp i på noen måte. Jeg har aldri dumpet noen eller tenkt at noen kamerater har blitt mindre attraktive på grunn av det. Er man attraktiv fra før så opplever jeg at man er attraktiv med eller uten hår.

Endret av 20052014
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

No problem, er egentlig litt rart med det, men syntes mange menn ser veldig bra med lite hår. Men har du ekstremt tynt hår så ville jeg heller shavet det ;) Jeg syntes det er verre med menn med langt hår, det er litt turn off for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noe problem med verken skallet, tynnere hår eller tykkere hår. Men som nevnt; begynner det å bli veldig tynt (og måne), så bør en kutte det av.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg lite. 



Anonymous poster hash: cded2...350
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynt hår på gutter er kun et problem hvis det er langt og pistrete. Ellers er det ikke noe jeg legger merke til :)

Fett hår derimot...! Da snakker vi dealbreaker!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved et sånt spørsmål så ville jeg jo svart at jeg foretrekker en med tjukt og fyldig hår - men da jeg møtte den personen jeg har vært mest forelska i i hele livet så var det en gutt på 23 med måne og kjempe tynt hår, nesten litt sånn fluffy krefthår/hårtuster.  Det er virkelig ikke håret man henger seg opp i  når man liker personligheten og utstrålingen til noen. Hvis du bare tenker at hår er hår og ikke bekymrer deg over det så kansje du utstråler mer tiltrekkende selvtillit også :)



Anonymous poster hash: 1bd9a...854
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har ulike preferanser, så dette er ikke noe du trenger å bekymre deg for. Min store svakhet er menn med fyldig manke, noe min samboer har, men de fleste er ikke så opptatt av hår. Og det er faktisk mer naturlig å bli tynnhåret enn ikke for menn!



Anonymous poster hash: 03710...3ea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste gangen hår er dealbreaker er når de har langt hår. Det har ikke vært sexy siden puddelrockens tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en veldig viktig faktor i totalen for meg. Jeg har datet menn med tykt hår og jeg elsket å dra fingrene gjennom det, men jeg har også falt for noen med tynt hår uten at jeg har tenkt noe over det. Så det er vel den type ting du setter pris på om det er der, men ikke tenker nevneverdig over om ikke er der. Kanskje litt som at noen menn setter pris på, og elsker å ta på, store pupper dersom kvinnen har dem, men ikke har som krav at alle han dater er minimum en D-cup, eller er avtent om de er mindre.

 

 



Anonymous poster hash: bf7d5...38c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som andre nevner, så er dette bare én mindre faktor i et mer totalt bilde. For meg går det vel egentlig mer på selvtillit og stil generelt. Har sett menn med svært tynt hår, hentesveis, stor måne og lignende som på en måte prøver å "redde sveisen" uten hell. Kjæresten til en venninne av meg hadde f.eks. stor måne i 30-årene allerede, men barberte hodet. Han ser kjempebra ut, men det tror jeg utelukkende er fordi han har selvtillit og "eier" stilen.



Anonymous poster hash: eb169...7cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som er ærlig?

 

Liker det ikke.



Anonymous poster hash: 8cd15...af4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er jeg den eneste som er ærlig?

Liker det ikke.

Anonymous poster hash: 8cd15...af4

Og hvorfor mener du at det er det eneste ærlige svaret? :klo:

Det er ingen som egentlig liker fårikål, for JEG syns nemlig det smaker dritt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er uheldig og mindre estetisk, men det er ikke avgjørende i seg selv.

Anonymous poster hash: d3999...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tråd.

Anonymous poster hash: 1738b...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmemannen har langt, tykt, blondt hår :) Men når man møter noen som er hyggelig, betyr jo ikke håret noe som helst.

Anonymous poster hash: 5e433...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...