Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler enn meg som syns at det er helt håpløst å finne sko? :evil:

De skoene jeg liker er helt ubrukelige og de som går an å gå i er rett og slett stygge (jeg mener støvletter med heler, flate har jeg). Dessuten finnes det så mye dritt i butikkene, kunne aldri tenke meg å gå i plastikkstøvletter som slenger rundt ankelen... Jeg bor desverre ikke i Oslo så jeg må nøye meg med kjede-butikker... :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvilke butikker du har vært innom, men helt såå ille er det vel ikke.

Liker selv flate sko og støvletter best, da jeg er relativt høy, men har faktisk funnet et par støvletter med litt hæl som jeg ser fram til å bruke nå utover. I butikkene er det masse sko og støvletter som ikke er for meg, det er sant, men jeg gir ikke opp så lett.

Sjekk ut forskjellige skokjeder på internett og se hva de har. Du finner helt sikkert noe som du liker!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er helt enige med deg, e norske kjedene henger virkelig ikke med. Finner ikke en dritt jeg liker her, bare på enkeltbutikker i Oslo. Har akkurat vært i London og NY, og fant massevis.

Så følg hun oppenfor sitt råd, søk deg frem på nettet, så får vi håpe på en bedre vår :-)

Skrevet

Heeelt enig i at det er utrolig mye stygt ja!

Skrevet

Jeg syns og det er mye stygt i skobutikkene, men det samme gjelder vel klesbutikkene og. er mye jeg aldri kunne funnet på å gå i som butikkene er fylt opp av :roll:

Spesielt skoene med spisse tupper.. hyyyl.

Skrevet

Det har vært bedre skoår for å si det sånn.

Men dinsko har det værste utvalget :-?

Skrevet
Det har vært bedre skoår for å si det sånn.

Men dinsko har det værste utvalget :-?

jeg blir nesten deprimert av å gå i skobutikkene jeg. Jeg trenger sårt et par (eller gjerne fler) sko til høsten/vinteren men de skoene jeg syns er fine har for høye hæler, og de med passe hæl liker jeg ikke i det hele tatt. What to do?! :veldigsur:

Skrevet

jeg blir nesten deprimert av å gå i skobutikkene jeg. Jeg trenger sårt et par (eller gjerne fler) sko til høsten/vinteren men de skoene jeg syns er fine har for høye hæler, og de med passe hæl liker jeg ikke i det hele tatt. What to do?! :veldigsur:

Ja sko med for høye hæler er egentlig ganske bortkastet penger. Blir som regel bare stående i skapet.

Men selv har jeg gått i den fella flere ganger ved å kjøpe sånne sko.

Men hva med helt flate da? :-?

Skrevet

Jeg er enig. Må vel gå med slitte joggesko i vinter også bare fordi butikkene ikke har noe jeg liker :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...