Gå til innhold

Angrer du på at du ikke fikk flere barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Undrer på om vi kommer til å angre på at vi stoppet på to barn...

Anonymous poster hash: 13688...dbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok gjort det om vi ikke gikk for å få nr 3.

Nr 3 er i magen nå, og jeg kjenner meg sikker på at det er siste graviditet hvertfall.

Så gjenstår det å se om babysyken dukker opp igjen etterhvert som minstemann vokser til. Men jeg tror nok ikke det, jeg innstiller meg veldig mentalt på at det er sistemann.

Anonymous poster hash: 1d026...dc3
AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg ikke fikk en sønn

Anonymous poster hash: 9635d...695

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Veldig fornøyd med å kun ha ett barn.

Anonymous poster hash: c8d85...6a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett barn og er lei meg for at barnet ikke får søsken (ikke fra meg i hvertfall, da må det bli far som får flere barn). Men er litt trist for at barnet ikke får helsøsken..  Både jeg og pappaen ville ha flere barn, fordi vi begge er enebarn, men med stesøsken. Men desverre så røyk forholdet, og vi kommer ikke til å bli sammen igjen. Samtidig er det jo litt deilig med "bare" ett barn i forhold til at man får mer frihet (slapp av mammapoliti :) ) og (jeg innbiller meg) at ting er litt enklere med ett barn enn med to, tre barn ift sykdom, aktiviteter, venner, skole o.l. 

Anonymous poster hash: c8796...2f9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett barn og er lei meg for at barnet ikke får søsken (ikke fra meg i hvertfall, da må det bli far som får flere barn). Men er litt trist for at barnet ikke får helsøsken..  Både jeg og pappaen ville ha flere barn, fordi vi begge er enebarn, men med stesøsken. Men desverre så røyk forholdet, og vi kommer ikke til å bli sammen igjen. Samtidig er det jo litt deilig med "bare" ett barn i forhold til at man får mer frihet (slapp av mammapoliti :) ) og (jeg innbiller meg) at ting er litt enklere med ett barn enn med to, tre barn ift sykdom, aktiviteter, venner, skole o.l. 

Vet ikke hvorfor den quoten med "angrer på at jeg ikke fikk en sønn" kom med i innlegget mitt :P må ha kommet nær sitatknappen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå tre gutter....

Anonymous poster hash: e853e...8a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er barn #3 som min far nærmest maste seg til, de har ikke angret på meg (såvidt jeg vet). :D

Anonymous poster hash: 8a8cb...7d7

• Liker 1
Skrevet

Vi ønsket oss tre barn så jeg hadde nok savnet flere om vi, uansett grunn, hadde stoppet på ett eller to. Vi fikk heldigvis de tre vi ønsket oss og nå føler jeg meg ferdig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fire, og det hender jeg lurer på om jeg skulle hatt et til.

Er snart 40, og sniker noen ganger inne på sider som "gravid i moden alder" på BiM.

Tror ikke det kommer til så skje, jeg er egentlig veldig mentalt ferdig med småbarn, og har forsåvidt aldri vært en utpreget barnekjær person. Misliker også sterkt å være gravid. :fnise:

Må være en biologisk greie.

Anonymous poster hash: b464e...0b7
AnonymBruker
Skrevet

Det kan man vel ikke angre på, for det er jo ikke noe man kan styre.

Du kan angre på at du ikke prøvde på en gutt eventuelt.

Anonymous poster hash: 4fa84...614

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå tre gutter....

Og kunne tenkt meg en jente ♡

AnonymBruker
Skrevet

Vi har to per i dag. Jeg har alltid ønsket meg tre. Vi får se om det lar seg gjøre,jeg er ennå ikke i den alderen at jeg angrer.

Anonymous poster hash: da6d5...d8a

Gjest SykkelJenny
Skrevet

Har to barn og er veldig glad det. Ville jeg hatt flere så hadde jeg fått det når det enda var mulig. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi har fem og det holder. Skulle i utgangspunktet bare ha to, men så ble det en til og en til og enda en til. Alle er planlagt og ønsket. :)

Anonymous poster hash: dc2f3...653
AnonymBruker
Skrevet

Vi har to barn og jeg så veldig lyst på en til, noe ikke mannen vil.. Og jeg ser at  vi ikke har økonomi til en til.. Faen og :( Kommer alltid til å føle at jeg har en for lite, men både hus og biler har ikke plass til flere.

Anonymous poster hash: 7be09...42c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsket meg fire barn, men fikk bare to før naturen satte en stopper for flere. Kom i overgangsalder før jeg fylte 30, og det var vondt å måtte innse at jeg ikke fikk flere barn. Er veldig fornøyd og lykkelig med de to jeg har, da. Og veldig glad for at jeg fikk barn tidlig, ellers hadde jeg kanskje ikke fått noen!

Anonymous poster hash: 442b0...0e1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå tre gutter.... Anonymous poster hash: e853e...8a0

Må være litt kjipt at ikke sistemann ble jente? Tre gutter er nok full fart hele dagen.

Anonymous poster hash: 17fea...119

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...