Sandra Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 I dag da jeg leste Dagbladet kom jeg over en artikkel om Lidl og deres behandling av ansatte. Jeg er sjokkert over at det går an å behandle ansatte på den åten, men tviler vel på at dette går gjennom i Norge...(håper jeg i all fall for de damene som skal jobbe på Lidl) Her er artikkelen om Lidl som innførte mensuniform: http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/08/407706.html
Gjest Valhalla Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 Driter vel i de ansatte så lenge jeg får billig varer. Det er som kjent ikke en tvang å arbeide der.
alisia4 Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Får være måte på. For en krenkelse. Jeg hadde sluttet på dagen. De skulle vært boikottet. Det hadde vært et problem det. Hadde virkelig ikke innbilt meg at det gikk an å synke så lang ned. Hva blir det neste.
Gjest Fighter Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 Har høret mye dritt om hvordan de behandler de ansatte, ja.
Gjest Valhalla Skrevet 8. september 2004 #9 Skrevet 8. september 2004 Rema og Rimi propagandamaskinen er velfungerende
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. september 2004 #10 Skrevet 8. september 2004 Driter vel i de ansatte så lenge jeg får billig varer. Det er som kjent ikke en tvang å arbeide der. Nei vi trenger ikke lover og regler i arbeidslivet. Vi vil gjerne at arbeidsgiveren bare skal gjøre som de vil med oss.
Gjest Valhalla Skrevet 8. september 2004 #11 Skrevet 8. september 2004 Hehe Rattleshake,jeg skrev det der kun for å provosere,jeg synes selvfølgelig den regelen er latterlig. Har litt vanskelig for å tro at den gjaldt i alle butikkene
Soul Skrevet 8. september 2004 #12 Skrevet 8. september 2004 Helt "høl i huet" spør du meg. Bra det ikke ble slik da, jeg hadde i hvert fall ALDRI gått med på noe sånt. Enig i at det er krenkende.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. september 2004 #13 Skrevet 8. september 2004 Hehe Rattleshake' date='jeg skrev det der kun for å provosere,jeg synes selvfølgelig den regelen er latterlig. Har litt vanskelig for å tro at den gjaldt i alle butikkene[/quote'] Fadern! Ironi er ikke lett på nettet 8)
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #14 Skrevet 8. september 2004 Rema og Rimi propagandamaskinen er velfungerende Dette er en forenkling, Coop og Norgesgruppen er også med på dette. Slike drittpakker diskret levert av et eller annet byrå er relativt vanlig etter hvert, se for eksempel på all futten mot Kristin Krohn Devold. Det er mange som har fått slik behandling de siste årene.
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2004 #15 Skrevet 8. september 2004 Selv om jeg leste at du skrev "mensuniform" på tittelen så trodde jeg faktisk du mente men's uniform,... Jeg hadde aldri funnet meg i den "uniformen",..
Daria Skrevet 8. september 2004 #17 Skrevet 8. september 2004 :o Jeg reagerte også på grunnen til at de innførte det: Tiltaket ble satt iverk for å kunne kontrollere at de ansatte i butikkene ikke gikk på do utenom pausene Nei, Gud forby at man tar av arbeidstida for å gjøre noe så uhyrlig som å gå på do...
Gjest Camelia Skrevet 8. september 2004 #18 Skrevet 8. september 2004 Så komisk at jeg ikke engang greier irritere meg...
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #19 Skrevet 8. september 2004 :o Jeg reagerte også på grunnen til at de innførte det: Nei, Gud forby at man tar av arbeidstida for å gjøre noe så uhyrlig som å gå på do...
waco Skrevet 8. september 2004 #20 Skrevet 8. september 2004 Godt at regelen er fjernet! Hehe, dette sier litt om kvinneintelligens. Hadde det vært meg hadde jeg heller brukt blått pannebånd hele tiden og hatt pauser når det passa meg.... Waco Det ække rart jenter ikke blir smarte, det ikke ligger i deres natur virker det som....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå