AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Har lest endel artikler om det, men hva bruker DU? Vasket det nå for første gang etter at jeg farget det, og ser at det er blast allerede.. mistet mye av glansen. Bruker fargeshampo (den nye økologiske korr... et eller annet). Har du noe produkter å anbefale meg? Bruker Olay(?) Intense Red hårfarge. Anonymous poster hash: fb829...ecc
Gjest O.G. Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Bruker en av de der nutri colour cremene fra Revlon. Se dem her. Jeg har for brunt hår da og jeg heller i litt i shampoflaska mi.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #3 Skrevet 16. juli 2015 Bruker en av de der nutri colour cremene fra Revlon. Se dem her. Jeg har for brunt hår da og jeg heller i litt i shampoflaska mi. Jeg gjorde det samme som Gjest og rødfargen holdt seg kjempe lenge. Jeg brukte også en shampo med rødpigmenter i. Jeg mener den var fra Joico. Jeg syntes ikke Korres sin er noe god, dessverre. Anonymous poster hash: 00cda...248
Adara Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 Begrens hvor ofte du vasker håret. To ganger i uka er mer enn nok.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Ja, jeg vasker ikke håret flere ganger i uken heller. (Vasker kroppen oftere såklart). Men ok, shampoo med rødpigment skal jeg se etter Må si jeg ikke er særlig imponert av Korres! Håret føles tørt og rart etter jeg brukte den.. Tusen takk for tips! ♡ Anonymous poster hash: fb829...ecc
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Bruker en av de der nutri colour cremene fra Revlon. Se dem her. Jeg har for brunt hår da og jeg heller i litt i shampoflaska mi. Et spørsmål til.. bestiller du fra blivakker eller kjøper du hos frisør? Hører bare det er falskt som selges der og redd det ikke funker :s Anonymous poster hash: fb829...ecc
Gjest O.G. Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Et spørsmål til.. bestiller du fra blivakker eller kjøper du hos frisør?Hører bare det er falskt som selges der og redd det ikke funker :sAnonymous poster hash: fb829...ecc Det er er rykter du ikke skal høre på. Jeg bestiller fra Bli vakker, har gjort i 6-8 år og er storfornøyd.
Chiubi Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Kutt ut sjampo, og bruk kun balsam. Coop Extras balsam til kr. 7,40 funker utmerket! Håret blir blankt og fint, og det blir faktisk rent uten sjampo.
Mus-Katt Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Jeg bruker Directions og refresh-fargen Vermillion Red. For fin farge bruker jeg det ca 2 ganger i mnd hvis ikke blir det for utvaska. Ca hver 3e mnd har jeg frisør som tar etterveksten osv.. Digger rødt hår og veldig glad for at jeg kan ordne den fine fargen selv
Gjest Honeyblossom Skrevet 16. juli 2015 #10 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Jeg gjør ikke noe spesielt for å vedlikeholde rødfargen min egentlig. Bruker TIGI Bedhead Urban Antidotes Ressurection shampoo/balsam + marrocan oil. Bruker ikke samme hårfarge som deg da. Jeg bruker Schwarzkopf Live Color XXL Real Red (nr. 35) Fargen sitter bra og holder seg sterk lenge. Endret 16. juli 2015 av Honeyblossom
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Kutt ut sjampo, og bruk kun balsam. Coop Extras balsam til kr. 7,40 funker utmerket! Håret blir blankt og fint, og det blir faktisk rent uten sjampo. Pga silikon. Kun derfor. Anonymous poster hash: 2e244...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå