Gjest Sophia:) Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Hei, jeg lurer på hvilket strykeinstrument du liker best. Skriv gjerne hvorfor du liker det! (eks: fordi det gjør meg melankolsk, el: fordi det er så nydelig å høre på uten at jeg blir for trist.. el: jeg vokste opp med dette instrumentet og det gir meg gode minner...altså dette er bare et par-tre eksempler, men beskriv gjerne hvorfor!) Har du to strykeinstrumenter du ikke kan velge i mellom, så del begge! På forhånd tusen takk Endret 15. juli 2015 av Sophia:)
Gjest Evans Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Cello, det er både nydelig lyd og sensuelt.
Gjest Sophia:) Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Cello, det er både nydelig lyd og sensuelt. Takk for svar! : )
Lurium Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Cello. Mye grunnet James Newton Howard som bruker instrumentet ofte i sin filmmusikk. I det hele tatt hvordan han bruker strykere, spesiellt i soundtrackene til "Snow falling on Cedars" og "the Village". https://www.youtube.com/watch?v=tyQzeF0gQhY Endret 15. juli 2015 av Lurium
Mis(s)Understood Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Kan bare melde meg inn i klubben av cello fans her. Det er noe med dybden i tonene som treffer meg.
fullførsetningen Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 (endret) Cello her og, faktisk. For min del kommer det av dette bandet her (Apocalyptica):https://www.youtube.com/watch?v=UJap8x-xj-4 Og for de mer ekstrem-metall orienterte. "Amon Amarth - Live for the kill" har en bit midt i sangen hvor tempoet roes ned og melodien spilles med cello. Gåsehud! Endret 16. juli 2015 av fullførsetningen
Basun Skrevet 16. juli 2015 #7 Skrevet 16. juli 2015 Cello her og, men har også en stor forkjærlighet for vår kjære under-dog: bratsj 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå