Gå til innhold

kan noen hjelpe meg med valg av shampo/balsam/hårkur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg håper noen har produkt tips til meg, for jeg er ærlig talt helt grønn på dette området :oops:

Jeg har langt hår(et godt stykke med på ryggen), det er stritt og relativt tynt, vil tro det er det mann kaller typisk norskt hår. Det er veldig slitt og tørt, spesielt de nederste 5-10 cm,etter mange hjemmefarginger. Har innsett at jeg nok må klippe av det verste, men lurer som sagt på om noen kan hjelpe meg med hårprodukter slik at resten av håret klarer seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til CATWALK produktene der. Har selv langt, tørt og tynt hår. Sjampoen og balsamen har kjempe god lukt og gir deg volum. Produktene heter:

* CATWALK THICKENING SHAMPOO

* CATWALK THICKENING CONDITIONER

Det som også er bra med disse produktene er at i balsamen er det også hårkur. En gang i uka lar du balsamen virke i ca 5 minutter istedefor i 1 minutt , da blir det samme effekt som en hårkur

:)

Du kan jo også bare spørre frisøren du klipper deg hos om hva slags sjampoo/ balsam/ hårkur hun anbefaler til håret ditt!

Skrevet

Jeg har samme hårtype, fint, langt, og noe tynt hår.

Har prøvd mange forskjellige shampoer, men synes mange tynger håret og gjør det flatt og fort fett.

Keratases ciment anti-usure er en herlig balsam!! Den tror jeg du også vil like.

Ellers prøver jeg for tiden ut en shampo og balsam fra KMS for "fint hår og hår som begynner å bli tynt" og hittil elsker jeg den :)

Sebastians Volume Booster er ofte anbefalt, men den var jeg overhodet ikke fornøyd med, da balsamen gjorde håret litt "stivt" på en måte...

Prøv deg frem og gi tilbakemelding på hva du likte :)

Skrevet

Jeg liker at shampoen tynger litt, ellers flyr håret mitt til alle kanter, siden det er så tynt...

Men det er jo smag og behag :-)

Lykke til ihvertfall!

Gjest Anonymous
Skrevet

First Priceshampoen gjorde underverker for meg :hoho:

Skrevet

tusen takk for tips, tror kanskje jeg går for den Ciment Anti-Wear fra kerastase og shampoen som hører til, men hører med frisøren først hva hun syns... :) skal prøve å få gitt tilbakemelding på resultatet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...