AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Kjøpte med meg to flasker med selvbruningspray fra butikken som ikke virker.. Tok såklart ikke vare på kvitteringen da jeg regnte meg jeg ikke trengte den. Har jeg noe jeg skulle sagt eller får jeg bare kaste dem og huske kvittering i fremtiden? Anonymous poster hash: 5432a...adc
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Hvordan "ikke virker"? Null bruningseffekt?Anonymous poster hash: 425ea...597
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Hvordan "ikke virker"? Null bruningseffekt?Anonymous poster hash: 425ea...597 Sprayen funker sikkert ikke. Det kommer ikke noe ut. Ville uansett gått tilbake med det.Anonymous poster hash: 3ae13...77d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Gå tilbake med dem og forklar hva som ikke virker. si ærlig at du ikke tenkte på å ta kvittering med. Har du brukt coop kort eller bankkort så kan du dokumentere at du handler på coop. Coop pleier å være god på reklamasjoner. Felgvaskesprayen min fungerte ikke fordi pumpesprutetrykkeren knakk. Jeg gikk tilbake og fikk ny, uten kvittering. Anonymous poster hash: a1c4b...467
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #5 Skrevet 17. juli 2015 Dette variere fra ansatt til ansatt, på vinmonopoolet gir vi retur/reklamasjon uten kvittering fordi hvem andre selg alkohol over 4,7% utenom poolet? Men selvbrunning selg mange, verdt et forsøk men har selv blitt nektet pga kvittering Anonymous poster hash: 63e84...dac
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2015 #6 Skrevet 17. juli 2015 Du har ikke rett på noe uten kvittering, og mange regner ikke bankutskrift som "bra nok" heller. Må bare gå tilbake, og se hva de sier. Anonymous poster hash: fec30...4f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå