malla1992 Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Hei jeg er en jente som ikke har verdens tjukkeste hår, det er ikke sånn flise tynt eller hvis dere skjønner ? Jeg driver å sparer til langt hår, får nesten to år siden så klippe jeg meg bob for å få vekk alt farge og striping som sleit på håret mitt, så nå er det veldig sunt, med tanke på at jeg bare har min egen hårfarge å litt striper innimellom. Så det jeg lurer på er blir håret tynnere hvis jeg klipper håret sånn at det blir lag på lag ? Siden jeg driver å sparer til langt så vill jeg liksom ikke gjøre en tabbe å klippe det opp sånn at det blir så tynt at jeg må klippe det av. Noen sier det blir tykkere mens andre sier det blir tynnere. Endret 15. juli 2015 av malla1992
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Såklart blir det tynnere om du klipper av lag. Anonymous poster hash: 223c9...83a
malla1992 Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2015 Såklart blir det tynnere om du klipper av lag. Anonymous poster hash: 223c9...83a Mener ikke å klippe av lag, men å klippe håret i etasjer, sånn att håret blir lag på lag
Lulilelu Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Enden vil bli tynnere men hele håret blir mindre flatt fordi du enklere får med løft og luft i det. 3
peppermyntete Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Det vil jo bli tynnere utover i håret og spesielt i endene, men det vil skape inntrykk av volum lenger opp i frisyren.
Wolfmoon Skrevet 16. juli 2015 #6 Skrevet 16. juli 2015 Mange frisører har fortalt meg at det vil gi meg mer volum, ok meg mange år å skjønne at det ikke funker på mitt tynne år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå