AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Er denne kjolen grei for bryllup man skal være forlover i? http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/little-mistress-1053/two-tone-embellished-maxi-dress-530233-63/ Anonymous poster hash: 627b2...2ae
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Ja! Sååå fin! Anonymous poster hash: be370...ae6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Ja den var fin! Men for å være sikker så dobbelsjekk med bruden Anonymous poster hash: 61f84...0e1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Ville sjekket med bruden siden den er rød Anonymous poster hash: 48665...566
Anim92 Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Veldig fin! Den har jo en sterk farge, men regner med den er valgt utifra fargetemaet brudeparet har valgt? Det har hvertfall vært vanlig i de fleste bryllup jeg har vært i, kanskje lurt å bare sjekke med bruden uansett:)
Antlers Skrevet 15. juli 2015 #6 Skrevet 15. juli 2015 Synes ikke vaffelsøm passer seg i et bryllup, men ellers var den veldig fin 1
SiMa Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Kjolen er absolutt pyntet nok for en forlover. Fasongen er jeg derimot ingen fan av, kan ikke helt se for meg hvem som ville kle en sånn kjole. Den ser jo ut som en sekk til og med på modellen. Kanskje hvis du har store pupper? Til dere som stadig sier "spør bruden": jeg er glad våre gjester ikke gjorde det. Det var mer enn nok andre ting å ta stilling til om jeg ikke skulle godkjenne gjestenes kjolevalg. Dere som kommer med det rådet, har dere selv arrangert et bryllup? Eller vært ute for en bridezilla de-luxe, som tilter helt hvis kjolen har feil nyanse? Edit: Jeg var litt rask med å svare, som forlover står du i en annen stilling enn de andre gjestene, så det kan være greit å høre med brudePARET om de har noen ønsker når det gjelder farger el. Endret 15. juli 2015 av SiMa 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #8 Skrevet 15. juli 2015 Note to self: Ikke legg ut link før man har bestillt når det kun er en størrelse igjen! Får vel titte videre, takk for svar! Enig i at den kunne kanskje bli litt rød for anledningen. Anonymous poster hash: 627b2...2ae
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #9 Skrevet 15. juli 2015 Ville sjekket med bruden siden den er rød Anonymous poster hash: 48665...566 Hæh? Rød? To-tone lilla og rosa sier teksten. Anonymous poster hash: d409b...676 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #10 Skrevet 15. juli 2015 Hæh? Rød? To-tone lilla og rosa sier teksten. Anonymous poster hash: d409b...676 Shh, rød og totalt ubrukelig som forloverkjole til den som "rappet" den!! Om noen har noen kjoletips, så post gjerne! Anonymous poster hash: 627b2...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #11 Skrevet 15. juli 2015 Sjekk Needle and thread på Asos! Nydelige kjoler!Anonymous poster hash: 48665...566
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #12 Skrevet 15. juli 2015 Kommer an på stilen på bryllupet, men zalando har veldig mange fine, lange kjoler! De er veldig pyntet da! Anonymous poster hash: 6ced0...9ec
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #13 Skrevet 15. juli 2015 Sjekk Needle and thread på Asos! Nydelige kjoler!Anonymous poster hash: 48665...566 Kommer an på stilen på bryllupet, men zalando har veldig mange fine, lange kjoler! De er veldig pyntet da! Anonymous poster hash: 6ced0...9ec Skal sjekke det ut! Takk! Anonymous poster hash: 627b2...2ae
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #14 Skrevet 16. juli 2015 Woho! En kjole ble lagt ut for salg, så da ble det den i linken. Så egentlig på en annen kjole først: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/little-mistress-1053/wrap-embellished-waist-maxi-dress-530241-1776/Men den var utsolgt, ventet egentlig på at den skulle komme for salg igjen og sendte bilde av den til bruden og hun elsket den. Så den kjolen jeg bestillte er jo mer nøytral farget, så regner med at det går greit. Hun er ikke vanskelig sånn Anonymous poster hash: 627b2...2ae
pippip Skrevet 18. juli 2015 #15 Skrevet 18. juli 2015 Kjolen er absolutt pyntet nok for en forlover. Fasongen er jeg derimot ingen fan av, kan ikke helt se for meg hvem som ville kle en sånn kjole. Den ser jo ut som en sekk til og med på modellen. Kanskje hvis du har store pupper? Til dere som stadig sier "spør bruden": jeg er glad våre gjester ikke gjorde det. Det var mer enn nok andre ting å ta stilling til om jeg ikke skulle godkjenne gjestenes kjolevalg. Dere som kommer med det rådet, har dere selv arrangert et bryllup? Eller vært ute for en bridezilla de-luxe, som tilter helt hvis kjolen har feil nyanse? Edit: Jeg var litt rask med å svare, som forlover står du i en annen stilling enn de andre gjestene, så det kan være greit å høre med brudePARET om de har noen ønsker når det gjelder farger el. I dette tilfellet er jo TS forlover, da syns jeg bruden skal få lov til å se kjolen før bryllupet. Det kan hende at kjolen kræsjer fullstendig med klærne til brudeparet eller fargetemaet, og det kan se rart ut under vielsen eller på bildene. Ts - jeg byns begge kjolene var nydelige:)
SiMa Skrevet 18. juli 2015 #16 Skrevet 18. juli 2015 I dette tilfellet er jo TS forlover, da syns jeg bruden skal få lov til å se kjolen før bryllupet. Det kan hende at kjolen kræsjer fullstendig med klærne til brudeparet eller fargetemaet, og det kan se rart ut under vielsen eller på bildene. Ts - jeg byns begge kjolene var nydelige:) Jeg er helt enig i at det stiller seg annerledes når ts er forlover, det la jeg jo også til i innlegget mitt. (Gikk litt fort da jeg svarte, så fikk ikke med meg at ts er forlover med en gang.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå