Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som kjører Mozilla Firefox her?

Jeg innstallerte den i forrige uke og er så langt fornøyd. Enkelt med blokkering av pop-ups etc. og.

Forekommer meg å være en del raskere enn IE. Noen som har erfaringer å dele?

Her kan Mozilla lastes ned:

http://texturizer.net/firefox/download.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lastet ned Mozilla Firefox og syns den fungerer bra, men er jo uvant etter mange år med IE.

Skrevet

Bruker FF daglig til nesten alt, men har IE på lur til f.eks. Sharepoint-sider jeg utvikler. (Veldig, veldig knyttet til Windows og Office, det er halve poenget med Sharepoint.)

Bruker det spesielt til å søke med, siden man kan åpne sider i nye tab'er. Der kan de laste seg ferdig mens du leser på den siden du var. Veldig kjekt! Har ikke merket mange forskjeller til IE sånn bruksmessig, men det er en litt "lettere" applikasjon, synes jeg.

Catzy

Skrevet

Jepp! Er veldig fornøyd.

Svært sjeldent jeg får rusk og rask som må fjernes med ad-aware.

Det er et fåtall sider som bare ikke fungerer, men da bruker jeg bare IE siden jeg ikke orker å ta meg bryet med å få dem til å virke (hvis det er mulig, ikke vet jeg). Å bruke banken min fungerer ikke dessverrre ikke.

Jeg stortrives med Mozilla, og får nesten hetta hvis jeg må bruke IE, så alt er en tilvenningssak.

Flashblocker er det beste med hele Mozilla synes jeg, det er i alle fall min favorittfunksjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...