Gå til innhold

utestående feriepenger pga manglende betalingsevne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt opp jobben, og har jobbet siste arbeidsdag.

Har ikke fått feriepengene opptjent i fjor (de som var opptjent i år har jeg fått) pga manglende betalingsevne.

Hvordan går jeg frem for å få pengene? Og hvilken frister har jeg å forholde meg til?

Anonymous poster hash: e0edb...9b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vil sannsynligvis bli trukket i fjorårets feriepenger det du skylder før disse blir betalt ut. Om du skylder mer enn brutto  feriepenger vil du ikke få noe utbetalt

Anonymous poster hash: e97dc...fdd
AnonymBruker
Skrevet

Det vil sannsynligvis bli trukket i fjorårets feriepenger det du skylder før disse blir betalt ut. Om du skylder mer enn brutto feriepenger vil du ikke få noe utbetalt

Anonymous poster hash: e97dc...fdd

Jeg skylder ikke noen ting, men får ikke feriepenger opptjent i 2014 pga manglende betalingsevne til bedriften jeg jobbet for...

Ts

Skrevet

Ta kontakt med Arbeidstilsynet. De kan veilede deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med Arbeidstilsynet. De kan veilede deg.

Takk. Må prøve å ta noen telefoner i morgen :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skylder ikke noen ting, men får ikke feriepenger opptjent i 2014 pga manglende betalingsevne til bedriften jeg jobbet for...

Ts

Hvis du ikke skylder bedriften noe, er det vel ingen grunn til at de holder tilbake feriepengene dine. 

Anonymous poster hash: 78a77...c9f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke skylder bedriften noe, er det vel ingen grunn til at de holder tilbake feriepengene dine. 

Anonymous poster hash: 78a77...c9f

Gidd å les det du svarer på da... bedriften kan ikke betale fordi de ikke har penger, hvordan kan det være vanskelig å skjønne?

Anonymous poster hash: 6b58a...92c

• Liker 3
Skrevet

Fasiten står i lenken til Petterm tidligere i tråden. Ingen vits å diskutere emnet videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...