Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten vond historie jeg vil dele med dere og forhåpentligvis kan noen gi meg noen nyttige råd.

Jeg og min venn i 6 år har vel egentlig alltid hatt mer følelser for hverandre enn bare venner, og for 2 mnd siden ble vi da noe mer og det er bare fantastisk. Alt var helt bra helt til for inntil 2 uker siden, da begynnte x hans å plage han med masse tekst mld, ringe og dukke opp hjemme hos han. Han er ærlig og forteller meg det meste, noe vil vel han alltid holde for seg selv sikkert. han bekreftet for meg at han var ferdig med henne, og at når de skrev mld så var det stort sett bare små krangling som det visstnok har vært gjennom hele deres forhold som har vært i 2.5 år. Sist fredag var han hos meg mens jeg fikk denne mld fra henne på min tlf: ja nå er det helg, så nå er du bra nok for han. Han er seg selv lik og det vil han alltid være. Lykke til og god natt. Så spurte jeg han hva hun mente med det, sa han ikke visste og at jeg kunne ringe henne og spørre. Så jeg gjorde det da, hun sa bare jeg vil ikke snakke med deg, få snakke med han. Så jeg fikk ikke så mye vettug av den samtalen, men jeg overhørte samtalen deres hvor hun sa det at hun ikke var ferdig med han. det ble slutt ca. 01 juni med dem, men de hadde hatt det dritt lenge før dette. men så ordnet det seg igjenn med meg og han for jeg sa det at vi hadde det så fint sammen nå, så vær så snill ikke la deg påvirke av henne nå. lørdag dro han i bryllup og jeg var hjemme og festet med mine venner. Søndag dro jeg til han igjen. Vi dro ut for å spise middag, så ringer det ukjent nummer på tlf min. Ikke presenterer hun seg men spør bare etter han. Hu skulle absolutt vite hvor han var ( hadde slått av tlf sin han se ) han sa at det hadde hun ikke noe med og la meg i helvete være. så la de på!

Men etter dette ble han helt utafor og lei seg og sa at han elsket meg, men trengte tid alene for å få ting på avstand. Han ville fremdeles være sammen meg da, men måtte som sagt snakke med ho og be henne slutte å plage meg ihvertfall. Jeg spør han hvorfor han finner seg i dette og ikke blir forbannet istdefor å bli lei seg. Men jeg får ingen svar. Så nå sitter jeg her da på gjerdet og venter. Vil han ha meg eller vil han gå tilbake til henne! Sikkelig koselig å være meg om dagen!

Ble kanskje litt lang og rotete historie, så spør hvis det er noe. Jeg føler at jeg mister meg selv oppi alt dette jeg og jeg som vanligvis er en sterk person. Føler meg hjelpesløs. Har noen råd om hvordan jeg best forholder meg til denne situasjonen, uten å bli gal og samtidig klare å holde han forelsket i meg????

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dette var ikke noen ønske situasjon nei. Skjønner at du ikke har det så bra akkurat nå og at du har mange tanker som surrer rundt i hodet ditt. Tror nok ikke det er så mye du kan gjøre med dette, ikke annet enn å vente og se hva han gjør. Kanskje snakke med han og si at du ikke vil sitte på gjerdet og vente lenge. Gi han en liten tidsfrist. Han sa jo at det er deg han vil ha og at han måtte ordne opp med hun andre, få henne til å slutte å plage dere..... Du kan nok som sagt ikke gjøre annet enn å vente og se..

Om det viser seg at han blir sammen med xn igjen, så kan du prise deg lykkelig for at det var nå det skjedde og ikke etter at dere hadde flyttet sammen og kanskje fått barn....

Uansett hva som måtte skje, så ønsker jeg deg lykke til....

Skrevet

Er det han som slo opp med eksen??

Mulig det ikke har noe med saken og gjøre, men det kan jo hende han til dels føler seg ansvarlig for hennes "helsetilstand" og at han samtidig ikke skjønner helt hva han skal gjøre iom at hun har gått så langt som til å "terrorisere" deg.

Mange reagerer jo på underlige måter når de føler at de skal beskytte den de er glad i, hans kanskje er å trekke seg litt unna (og få ting på avstand som han sa).

Han _har_ jo sagt at det er deg han vil ha, så i nåværende øyeblikk kan det sikkert være greit å "holde fast ved den tanken".

Sorry, dette ble vel ingen direkte råd..

Men selvom det er vondt for deg, så gi han litt tid iallfall. Om ikke en evighet ;)

Skrevet

Etter hva han har sagt til meg så var det begge to som ikke orket å leve sammen mer. Men tror nok han føler at han må passe på henne ja, hun flyttet 3 timer unna sitt hjemsted for å bo med han. Men det er noe jeg ikke skjønner. Hun viste ingen interesse i å få han tilbake, før hun fant ut at han var med meg! da klikket det visst virker det som. Huff vet ikke om jeg er sterk nok til dette jeg....Gir jeg han tidsfrist så blir han sur på meg, jeg kjenner han så godt at det vet jeg og da trekker han seg bare vekk fra meg. Og det ønsker jeg absolutt ikke.

Skrevet

Ikke stress! Og ikke mas på han.

Trekk deg heller litt tilbake,og la han få den tiden han trenger. Vil hanvirkelig ha deg,kommer han nok når han er klar.

KLarer du å ha is i magen er nok dette det beste.

Vanskelig..det vet jeg..men prøv.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...