Gå til innhold

Spise i Kristiansand

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg og den bedre halvdelen skal på langhelg til Kristiansand, det er nå i hvert fall planen, 6. til 10. august :)
Vi har tenkt oss til Sørlandssenteret fredag, ta lørdagen med ro i sentrum, Mineralparken på søndag og Dyreparken mandag, så lenge været tillater det (vi er åpne for å ommøblere).
Med andre ord har jeg vært i Kristiansand og omeng før, så jeg er jo noe kjent, hehe.
Mitt største spørsmål er; hvor anbefalles det å spise?

Vi skal bo på Radisson Blu Caledonien, så vi er jo plassert veldig sentralt.
Tar gjerne anbefalninger på Sørlandssenteret og i Dyreparken også :)

Og hvis noen fra Kristiansand stikker innom her; har Kjøkkenskapet fortsatt like gode sandwicher? :rolleyes:

Anonymous poster hash: 13fbe...06a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale biff på Slakter Sørensen :) Er dere glad i indisk, er Mother India et godt alternativ.

Jeg bor ikke langt unna Mineralparken, og med mindre du er spesielt interessert i steiner eller har med barn, syns jeg ikke dette er noe man får god valuta for akuratt. :) Er mye å gjøre der for barn, not so much for voksne. Bare tips :)

Anonymous poster hash: 7f203...9ba

AnonymBruker
Skrevet

Slakter Sørensen! 

Anonymous poster hash: a9827...b87
AnonymBruker
Skrevet

Og ja, sandwichene på Kjøkkenskapet er fantastiske! Foccaicaen med kylling på Camillo Bastrup er også verdt å smake ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale biff på Slakter Sørensen :) Er dere glad i indisk, er Mother India et godt alternativ.

Jeg bor ikke langt unna Mineralparken, og med mindre du er spesielt interessert i steiner eller har med barn, syns jeg ikke dette er noe man får god valuta for akuratt. :) Er mye å gjøre der for barn, not so much for voksne. Bare tips :)

Førstnevnte skal nok sjekkes ut, muligens vi går for Mother India og, vi er glad i indisk begge to :)

Drar til Mineralparken kun for Rock Shop, vært der to ganger før, men kun da for å kikke i butikken.

Uansett, takk for tipset :)

Slakter Sørensen! 

Anonymous poster hash: a9827...b87

Nå må det hvert fall sjekkes ut!

Og ja, sandwichene på Kjøkkenskapet er fantastiske! Foccaicaen med kylling på Camillo Bastrup er også verdt å smake ☺️

Jippi! Da blir det lunsj på Kjøkkenskapet! :D

Hmm, det skal noteres!

Anonymous poster hash: 13fbe...06a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...