AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Hei! Jeg og den bedre halvdelen skal på langhelg til Kristiansand, det er nå i hvert fall planen, 6. til 10. august Vi har tenkt oss til Sørlandssenteret fredag, ta lørdagen med ro i sentrum, Mineralparken på søndag og Dyreparken mandag, så lenge været tillater det (vi er åpne for å ommøblere). Med andre ord har jeg vært i Kristiansand og omeng før, så jeg er jo noe kjent, hehe.Mitt største spørsmål er; hvor anbefalles det å spise? Vi skal bo på Radisson Blu Caledonien, så vi er jo plassert veldig sentralt.Tar gjerne anbefalninger på Sørlandssenteret og i Dyreparken også Og hvis noen fra Kristiansand stikker innom her; har Kjøkkenskapet fortsatt like gode sandwicher? Anonymous poster hash: 13fbe...06a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Jeg vil anbefale biff på Slakter Sørensen Er dere glad i indisk, er Mother India et godt alternativ. Jeg bor ikke langt unna Mineralparken, og med mindre du er spesielt interessert i steiner eller har med barn, syns jeg ikke dette er noe man får god valuta for akuratt. Er mye å gjøre der for barn, not so much for voksne. Bare tips Anonymous poster hash: 7f203...9ba
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Slakter Sørensen! Anonymous poster hash: a9827...b87
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Og ja, sandwichene på Kjøkkenskapet er fantastiske! Foccaicaen med kylling på Camillo Bastrup er også verdt å smake ☺️Anonymous poster hash: 7f203...9ba
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Jeg vil anbefale biff på Slakter Sørensen Er dere glad i indisk, er Mother India et godt alternativ. Jeg bor ikke langt unna Mineralparken, og med mindre du er spesielt interessert i steiner eller har med barn, syns jeg ikke dette er noe man får god valuta for akuratt. Er mye å gjøre der for barn, not so much for voksne. Bare tips Anonymous poster hash: 7f203...9ba Førstnevnte skal nok sjekkes ut, muligens vi går for Mother India og, vi er glad i indisk begge to Drar til Mineralparken kun for Rock Shop, vært der to ganger før, men kun da for å kikke i butikken. Uansett, takk for tipset Slakter Sørensen! Anonymous poster hash: a9827...b87 Nå må det hvert fall sjekkes ut! Og ja, sandwichene på Kjøkkenskapet er fantastiske! Foccaicaen med kylling på Camillo Bastrup er også verdt å smake ☺️Anonymous poster hash: 7f203...9ba Jippi! Da blir det lunsj på Kjøkkenskapet! :D Hmm, det skal noteres! Anonymous poster hash: 13fbe...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå