AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Datet en mann i 8 måneder, men ting har enda ikke utviklet seg til å bli seriøst… Vi møtes jevnlig og finner på ulike ting, som middag, idrett, kino osv. Vi har god sex og han sier han tenner utrolig mye på meg. Han gir mye komplimenter både i forhold til utseende, personlighet og ting han synes jeg er flink til. Hvordan kan jeg finne ut om han egentlig er interessert? Vi er jo ikke sammen enda. Jeg vil ikke spørre rett ut i frykt for å skremme han bort. Anonymous poster hash: bedf1...f7a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Etter 8 måneder synes jeg du kan spørre ham rett ut.Hvis han er interessert vil han ikke bli skremt bort av det,så hvis du har egentlig ingenting å tape. Anonymous poster hash: 9bdf7...c11 5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Etter 8 måneder synes jeg du kan spørre ham rett ut.Hvis han er interessert vil han ikke bli skremt bort av det,så du har egentlig ingenting å tape. Anonymous poster hash: 9bdf7...c11 *skrivefeil Anonymous poster hash: 9bdf7...c11
lillsunshine Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Etter 8 måneder synes jeg du kan spørre ham rett ut.Hvis han er interessert vil han ikke bli skremt bort av det,så hvis du har egentlig ingenting å tape. Anonymous poster hash: 9bdf7...c11 Enig. Det er på tide nå. Men ikke fremstill det som et ultimatum akkurat. Spørr hva han tenker om dere to og fremtiden. Om han kommer med at han er usikker og vil bli bedre kjent først, så er det bare å droppe han.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Han har hatt god sex i 8 måneder, men kommer ikke til å bli sammen med deg. Gå videre. Anonymous poster hash: 8e68e...e28 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #6 Skrevet 15. juli 2015 Dersom dette hadde noe potensiale, ville nok forholdet ha materialisert seg innen nå. Men du har ingenting å tape på å ta samtalen. Anonymous poster hash: 2a29c...1e9
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 Hva mener du med at dere ikke er seriøse? Det høres jo ut som dere er sammen. Eller forventer du en forlovelsesring, barn og innkjøp av hus sammen så tidlig? Anonymous poster hash: 264a5...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #8 Skrevet 15. juli 2015 Hva mener du med at dere ikke er seriøse? Det høres jo ut som dere er sammen. Eller forventer du en forlovelsesring, barn og innkjøp av hus sammen så tidlig? Anonymous poster hash: 264a5...cbd Antakelig ved at de ikke er i et forhold. Hun introduseres ikke som hans kjaereste til hans venner, de har ikke eksplisitt blitt enige om å ikke treffe andre, de reiser ikke på ferie sammen eller drar sammen på familietilstelninger, de snakker ikke om fremtiden. Ikke forlovelse, ikke ekteskap, ikke barn. Et forhold, enkelt og greit. Anonymous poster hash: 2a29c...1e9 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #9 Skrevet 16. juli 2015 Hva mener du med at dere ikke er seriøse? Det høres jo ut som dere er sammen. Eller forventer du en forlovelsesring, barn og innkjøp av hus sammen så tidlig? Anonymous poster hash: 264a5...cbd Det er litt forskjell på å være i et forhold med noen og å starte et liv sammen som mann og kone. Hadde sagt nei hadde han fridd per dags dato. Antakelig ved at de ikke er i et forhold. Hun introduseres ikke som hans kjaereste til hans venner, de har ikke eksplisitt blitt enige om å ikke treffe andre, de reiser ikke på ferie sammen eller drar sammen på familietilstelninger, de snakker ikke om fremtiden. Ikke forlovelse, ikke ekteskap, ikke barn. Et forhold, enkelt og greit. Anonymous poster hash: 2a29c...1e9 Nettopp, vi gjør ingen av disse tingene. Hvis vi en sjelden gang snakker om fremtiden er det kun for å planlegge neste date. Jeg synes det er så rart… Han virker så utrolig gira når vi er sammen, men han lar det ligge med det. Vi har aldri snakket om å være eksklusive og jeg aner faktisk ikke om han har hatt sex med andre enn meg. Burde kanskje spørre han rett ut, men gruer meg til svaret- det er vel egentlig et dårlig tegn i seg selv. Anonymous poster hash: bedf1...f7a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #10 Skrevet 16. juli 2015 Burde kanskje spørre han rett ut, men gruer meg til svaret- det er vel egentlig et dårlig tegn i seg selv. Anonymous poster hash: bedf1...f7a Da har du egentlig svaret selv, det er bare viljen det står på. Du må snakke med ham, og det er ingenting videre KG kan hjelpe deg med. Anonymous poster hash: 2a29c...1e9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #11 Skrevet 16. juli 2015 Når dere har datet i 8 måneder er det helt på sin plass å spørre rett ut som hvordan dere står. med mindre dere har hatt et sånt forhold hvor dere har møttet 1 gang den ene måneden, 3 ganger neste måned, så ikke sett hverandre på 2 måneder igjen... Men sålenge dere har møttes regelmessig er det virkelig ikke flaut eller skremmende å be om en oppklaring Anonymous poster hash: 73a91...c77 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #12 Skrevet 16. juli 2015 Jeg maste på min nåværende kjæreste etter tre måneder med dating om HVA VI ER. Han var litt usikker, men jeg fortsatte å spørre rett og slett fordi jeg ikke gidder og kaste bort tiden min på noen som ikke vil være eksklusiv med meg. Så etter ca fire måneder med dating, så var vi offisielt sammen og har vært sammen i syv måneder. Dette burde du egentlig ha gjort klart myyye tidligere enn 8 (!) mnd. Høres litt ut som et slags FF-opplegg, spør du meg. Men uansett, spør han. I verste fall finner du ut at han kun er ute etter sex, og du går videre til en som faktisk fortjener deg og din tid!! Anonymous poster hash: 4b82b...cc1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå