Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har for øyeblikket ikke fasttelefon, men har tenkt å gjøre noe med saken,

Vi ringer telenor og ber om å få opplyst telefonnummeret som tilhører leiligheten, men dette kan de ikke gi ut.

Får bare diffuse svar om hvorfor de ikke kan gi ut nr.

Vi ringer igjen, denne gangen er tlf nr tilhørende leiligheten stengt.

Vi trenger å vite hva dette tlfnr er, og hva gjør vi når telenor ikke vil opplyse oss om det ?

Kan vi bestille bredbånd fra feks en annen leverandør enn telenor når vi ikke har telefonnummeret ?

Og om det ikke eksisterer noe telefonnummer på leiligheten, må vi da ha telenor hjem i tillegg til en montør fra et annet bredbåndselskap om vi velger noe annet enn telenor der ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke å ha fasttelefon for å bestille bredbånd. Normalt skal det holde for leverandøren å få oppgitt adresse, så det er ikke så farlig med det telefonnummeret.

Jeg har fra NextGenTel, og de krever såvidt jeg vet ingenting ekstra selv om jeg ikke har fasttelefon(jf. artikkelen som ble henvist til av gjest).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har fra NextGenTel, og de krever såvidt jeg vet ingenting ekstra selv om jeg ikke har fasttelefon(jf. artikkelen som ble henvist til av gjest).

Hvem er gjest her?

Mulig du ikke betaler noe tillegg hos NextGenTel, men de har også noen abonnementer hvor du må betale 60 kr ekstra i måneden hvis du ikke har fasttelefon.

Skrevet

Oi! Beklager, Julienne. Det var mangelen på avatar som forvirret meg.

Ja, jeg ser nå at NGT krever 60 kroner, men det er bare på Alpha-abbonementet.

Det burde egentlig ikke ha noe å si, siden Bravo koster det samme som Alpha. Eller egentlig er det billigere, siden man slipper de 60 kronene hvis man ikke har fasttelefon.

Skrevet

Jeg kontaktet telenor igjen, og denne gangen (fjerde gang), så fikk jeg opplyst telefonnummeret som tilhører leiligheten, med beskjed om at linja er åpen og klar til bruk.

Merkelig at man må ta kontakt FIRE ganger for å få greie på det !

Så nå kan vi bruke hvilken leverandør vi vil.

Gjest Anonymous
Skrevet

For å slippe telenor helt og samtidig få kjempebillig telefon,så kan du bestille ip-telefon,da betaler du 159,-i måneden og kan ringe så mye hustelefoner og endel land rundt omkring helt gratis. en kamerat av meg har sånn og jeg skal skaffe meg det selv neste mnd.

Den som har med ip-telefon å gjøre er TELIO.

Han jeg kjenner fikk tlf regning på 2 mnd på 318 kroner og da hadde han sitti i telefonen i 900 minutter.

Mobil og spesialnumre koster.

Skrevet

Man sparer fort inn de ekstra kronene i måneden på det, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...