PaperFlower Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 (Håper dette er rett sted å poste dette?) Kjæresten min, en engelskmann, har vært i Norge i snart 6 mnd, uten å finne arbeid så han kan bli. Hvis jeg har forstått det rett, betyr det at han må reise hjem igjen. Men spørsmålet mitt er da, hvor lenge må han være i England for å få lov til å komme tilbake hit igjen? Er det noen som vet? Eventuelt vet hvor jeg kan spørre? Har søkt en del, både på engelsk og norsk, men det er så vanskelig å ordlegge seg når jeg ikke vet hva det heter (om det i det hele tatt har et eget navn) og hvor en skal lete. Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Udi eller politiet. Anonymous poster hash: afe07...c00 2
PaperFlower Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Takk for svar, igjen. Endret 15. juli 2015 av PaperFlower
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Det holder med et stempel i passet, så er det bare å snu i døra Anonymous poster hash: bd931...d8a
PaperFlower Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2015 Det holder med et stempel i passet, så er det bare å snu i døra Anonymous poster hash: bd931...d8a ... Du tuller nå? (Ja, jeg spør, fordi jeg vet ingenting om det.) Man må vel være "hjemme" en viss tid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå