nessi Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Dere som har giftet dere - hvor mange kirkeprogram trengte dere? Vi blir 77 gjester, men alle par tar vel ikke et program hver?
Bokalven Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Vi var kun og kikket på da Popelka giftet seg, og vi, som til og med ikke var inviterte, tok et program hver...
nessi Skrevet 8. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2004 Er ikke for å være gnien jeg sa det med at par ikke tar et hver. Det var noen som sa det til meg, men jeg synes det var litt rart. Jeg har alltid tatt mitt eget selv om jeg har hatt med partner når jeg har sett på vielser. Tror jeg satser på 100 program. Bedre å ha for mange enn for få.
Gjest MrsL Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Vi hadde 60 gjester og 80 program og maaange igjen etterpå som vi kastet
Arwen Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Vi skal ha 70 gjester, men synes det er bedre med for mange en for få. Trykker opp 120 tenker jeg (vet at det kommer mange i kirken som ikke kommer på middag)
Lullu Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 Helt enig med *Arwen*. 72 gjester, 120 kirkeprogram.
Piarina Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 Vi hadde invitert 75 gjester, laget 90 kirkeprogram og hadde 12 igjen. Hvor mange program man trenger tror jeg også kommer litt an på hvor synlig kirkeprogrammene ligger fremme, om man har folk som deler dem ut eller ikke. Var i en vielse hvor kirkeprogrammene lå på et bord, ganske anonymt sammen med annen kirkeinfo. Det var sikkert 50 program igjen. I vår vielse hadde vi to som delte ut, tror det er noe av grunnen til at det gikk såpass mange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå