Gå til innhold

kjøreplan.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker dette ok?

Vielse 14-14.30

Middag ca 16.30

Kaffe avec litt etter 20.

På følgende fest.

Natta 0.30

Stengetid på lokalet 03.00

Anonymous poster hash: 41444...430

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt knapp tid etter vielse og middag, skal ikke dere ta bryllupsbilder med fotograf?

Anonymous poster hash: 91a27...d8e
Gjest Daenerys
Skrevet

Enig med anonym over. Tar ofte en halvtime etter vielse til at familie tar bilder og gratulerer. Om dere skal ta bilder et annet sted må dere regne med å bruke tid på dette, og bryllupsbildene pleier å ta 1,5-2t å ta.

Skal dere gå rett kaffe avec etter middag, eller tenker dere en pause i mellom så gjester kan strekke på beina/toalett/røyke? Hvis dere har noen taler bruker dere nok lengre tid ved middagsbordet om dere har 3-retter eller mer. Når skal dere ha kake og danse (om dere skal)?

Lurer også på hva natta 00.30 betyr?

Skrevet

Samme som over. Vi hadde vielse 13.30 og middag 17.00 og det gikk akkurat. Husk at det tar fint 30 min utenfor kirken når dere skal ta imot gratulasjoner fra alle og alle vil ta bilder. Det er også da man bør ta bilder av hele familien.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med anonym over. Tar ofte en halvtime etter vielse til at familie tar bilder og gratulerer. Om dere skal ta bilder et annet sted må dere regne med å bruke tid på dette, og bryllupsbildene pleier å ta 1,5-2t å ta.

Skal dere gå rett kaffe avec etter middag, eller tenker dere en pause i mellom så gjester kan strekke på beina/toalett/røyke? Hvis dere har noen taler bruker dere nok lengre tid ved middagsbordet om dere har 3-retter eller mer. Når skal dere ha kake og danse (om dere skal)?

Lurer også på hva natta 00.30 betyr?

Bilder samme sted som vielse, ingen behøver å reise videre etter vielse. Vi vil ikke bruke mye tid på bilder med hele familien, vi er ikke glad i fotografering.

Tenkte å sette kaffe/kaketidspunktet kl 20 så kaffegjestene kommer da, godt mulig det blir servert senere. Skal ha buffet. Mente nattmat kl 0.30.

AnonymBruker
Skrevet

Samme som over. Vi hadde vielse 13.30 og middag 17.00 og det gikk akkurat. Husk at det tar fint 30 min utenfor kirken når dere skal ta imot gratulasjoner fra alle og alle vil ta bilder. Det er også da man bør ta bilder av hele familien.

Skal ikke ha kirke, heller ikke mye fotografering.

Skrevet

Vi har ca samme plan, men vi har middag 1700-2130 og har fått innspill fra lokalet at det er litt knapt. Vi tar bilder før vielsen.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ca samme plan, men vi har middag 1700-2130 og har fått innspill fra lokalet at det er litt knapt. Vi tar bilder før vielsen.

Hva slags middag har dere? 3 retters? Vi skal ha buffet og korte taler

Skrevet

Vi startet vielsen kl 14. Tok bilder hos fotograf etter vielsen. Hadde 30 min kjøring til festlokalet. Middag kl 17,kaffegjester invitert til kl 20. Lokalet måtte forlate innen 0200-ferdig ryddet (hadde egne folk til det). 65 gjester til middag,3 retters meny med vinsevering. Bar til kaffen.

Kjøreplanen gikk helt fint,ingen stress og god margin☺ giftet oss i 2007

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var den første anonyme: vi hadde buffet til hovedretten og middagen tok likevel lang tid. Mange taler og innslag som trekker ut tiden, samt at folk skal få spist og pratet sammen mellom slagene (i tillegg til dopauser).

Jeg ville kanskje satt middag kl. 17:00. Jeg syns det var godt å snakke med folk og mingle før middagen, men her er vi vel alle forskjellige.

Anonymous poster hash: 91a27...d8e
Skrevet

Hva slags middag har dere? 3 retters? Vi skal ha buffet og korte taler

Vi har 3 retter ja. Vi har også bedt om korte taler, men man ikke styring over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...