Loolaa Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Hvis du kunne velge fritt, hvilken karakter (ikke altså selve skuespilleren) fra film, tv eller litteratur ville du hatt som partner? Og hvem hadde vært et mareritt? Og hvorfor? Drømmepartner: Mr Darcy fra Pride and Prejudice. Fordi han har et godt hjerte, sikkert er spennende å prate med og han er nå ganske flott! En gentleman med et strøk av noe skummelt Marerittpartner: Ray fra Alle elsker Raymond. Fordi han er umoden, uansvarlig, lat og en mammadalt. (Men underholdende å se på!)
Rapitap Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Min mareritt partner er Tande P og Tore på Sporet. Er ikke ferdig å drømme fram en drømmepartner enda.
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 Hmm. Drømmepartner: Sinbad Sjøfareren. (I serien som gikk på TV2 på lørdager noen år tilbake) Godhjertet, modig, allsidig, kjekk, glimt i øyet, atletisk og eventyrlysten- minuset må evt. være en noe pussig klesstil. Marerittpartner: Jack Bauer. Liker ikke mennesker som krysser alle slags grenser nesten uten å blunke, liker heller ikke menn av typen "ofrer ALT for jobben". Dessuten lyver han glatt uten at det synes på noe vis. Skummelt. Men det er merkelig hvordan kroppen og fornuften av og til vil helt forskjellige ting, for om jeg måtte velge utfra "mulig seksuell kjemi" vet jeg jammen ikke hvem jeg hadde valgt. ("Drittsekk"-symdromet, kanskje)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå