Gå til innhold

Frekkas!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"hei har jeg kommet til Frank?"

"Nei da har du desverre kommet feil."

"Jaha? Og hvem er dette her da???"

Å fy faaen jeg blir oppringt feil hver ENESTE dag mellom 9 og 11, jeg hater dette, det er alltid en eller annen nordlending eller trønder som skal til vigeland bilservice og det er IKKE her og jeg blir så SINT! :kjempesinna:

Måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer også din lite morsomme tissemann. Ikke gjør meg sint jeg har pms og har lyst til å sparke en gris så sint jeg er!

Det må være noen som tuller med meg, og det er IKKE morsomt :frustrert:

Skrevet

Sleng på røret neste gang, eller kos deg med å spy ut bitchy ord til fremmede!!

:sjarmor:

Skrevet

Stakkars GRISEN!!!

DEN har vel ikke gjort noe?????

*krysser fingre og tær for at Spidy ikke treffer noen griser de nærmeste dagene*

Skrevet
Stakkars GRISEN!!!  

DEN har vel ikke gjort noe?????

*krysser fingre og tær for at Spidy ikke treffer noen griser de nærmeste dagene*

:ler:

Skrevet

Spør hvor de har fått nummeret ditt fra. Noen ganger får de nummeret fra et eller annet sted som har notert seg et annet nummer feil, og fått ditt. Der jeg jobbet før, fikk vi daglig telefon til Bosch og Siemens, selv om vi var en helt annen type bedrift. En var faktisk blitt satt over fra Opplysningen... Og andre hadde fått vårt nummer fra elektirske butikker etc.

Hvis du ser et mønster i hvor folk har fått nummeret ditt fra, så ring til dem som oppgir feil nummer, og be dem om å rette opp i sitt kartotek.

(Og når det gjelder hysteriske pms-tilstander, har jeg hørt at nattlysolje kan være med på å dempe symptomene...)

Catzy

Skrevet

Vi får tlf som egentlig skal til Aftenposten og en eller annen finansgreie.

Det verste er at de ikke tror deg når du sier de har kommet feil. De insisterer på at tlf nr er riktig :o Er det mulig? De sier, jammen jeg fikk dette nr på opplysningen, og jeg SER at jeg har tastet riktig..

HELLO :roll:

Skrevet

Enig. Frekkaser som jeg sier! Usjameg ingen har ringt meg foreløpig i dag iallfall...

Gjest icy - utlogget
Skrevet

jeg tror rett og slett at vi står ovenfor en ny type terror her gitt, nemelig telefonterror! ÅÅÅÅåå guuud så forferdelig dette er !!

Skrevet

det samme skjer med meg, men her skal de ha tak i Kristian, fra bergen....

Nå har jeg hatt det nr i over et år. Irriterer meg at folk ikke kan skaffe det riktige nr!!! :evil:

Skrevet

Her skal folk ha tak i et eler annet cargo-firma. Jeg sier da at det er OVER tre år siden de hadde dette nummeret, så du bør rette opp til nytt nummer, som jeg SELVFØLGELIG ikke har.

(For noen måneder siden var det en dame som bare skulle ringe for å si at de hadde sendt en fax feil. Og da hadde de tydligvis benyttet gammelt brevark. Hun beklaget, og jeg ba henne om å si til dem at de kunne ta og hive alle de gamle brevene.)

Men heldigvis blir det sjeldnere og sjeldnere.

Værre var det forrige nummeret vårt, som hadde vært et fax-nr. Tok meg selv i å våkne opp med røret i hånda og en irriterende fax-lyd i øret midt på natta flere ganger. (Gjerne sånn i 4-tiden!! :evil: ) O siden den ikke gikk gjennom så ringte det på nytt fem minutter senere!!

Til slutt fikk jeg tak i en på Telenor som skjønte at det var deres egen reklamefax som spydde ut reklame nattestid. Da ble det endelig slutt på det.

Skrevet

Herregud, hvorfor er alle så sure på Frank. :-(

Skrevet

Sikkert bare et firma som har hatt ditt nr før eller noe.

Men dette er telefonterror. Må sees med lyd. :wink:

Skrevet
Sikkert bare et firma som har hatt ditt nr før eller noe.

Men dette er telefonterror. Må sees med lyd. :wink:

Hehe...

Skrevet

Ja, jeg vet akkurat hvordan det er. For noen år siden da jeg fikk hustlf, ringte de ustanselig og spurte om de var kommet til Avaldsnes Lennsmannskontor. Det viste seg jo da at jeg hadde fått deres gamle.

Jeg ringte telenor, og forklarte problemet. Jeg fikk et nytt nr gratis. Kanskje du også skal forsøke å gjøre noe slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...