AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Noen som vet hvorfor alle sjefene slutter i reiseselskapet Apollo Reiser? Daglig leder, markedssjefen, informasjonssjefen og personalsjefen har sluttet nesten samtidig. De har dessuten sagt opp en tredjedel av reiselederne sine. Noen som vet om Apollo Reiser skal avvikles? Jeg har bestilt en reise med de - hva skjer om de stenger dørene. Vi er 20 personer som har bestilt en ekslusiv tur til Thailand til vinteren for å feire min 70 år gamle mor. Både likviditeten, lønnsomheten og soliditeten er ikke noe å rope hurra for for året 2013. Fjorårets resultater, 2014, er vel mest sannsynlig dårligere med tanke på alle uroligheter rundt omkring i verden hvor det også befinner seg turister. Vil det lønne seg å reise med noen andre - Star Tour, Ving? Noen som vet? Anonymous poster hash: 47db1...d05
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Du får nok reisen din, det skal du ikke være redd for veninna mi måtte slutte fordi de la ned apollokontoret i trondheim, tror bare de skal ha kontor i oslo? Mulig det er noe på gang ja Anonymous poster hash: d638d...c6f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Ja, jeg har funnet ut at de har lagt ned butikker i Trondheim, Bergen og Stavanger. Vi har kun betalt inn depostitum så det er vel ikke så mye vi taper om vi avbestiller reisen nå og bestiller hos noen andre. Når vi er såpass mange er det viktig for oss å være sikker på at alt vil gå 99 % etter planene. I disse dager kan man ikke unngå å kalkulere med at noe uforutsett kan skje, men at turoperatøren fortsatt eksisterer den dagen vi skal reise til Thailand vil vi være helt sikre på. Etter å googlet litt om Apollo Reiser i dag, ser jeg at de er til salgs (!) Rart det ikke har stått noe om dette i media. Jeg trodde at ferie og reiser er noe som opptar folk flest. Anonymous poster hash: 47db1...d05
Neutral90 Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Apollo er solgt til et tysk selskap. Vil ikke tro det er så dramatisk mtp reisen du har bestilt. Ved salg blir det ofte endringer og hoder ruller.
Gjest Jalapeno Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Absolutt ingenting å frykte. Apollo er solgt til et tysk selskap. Både Ving og Star Tour er allerede eid av utenlandske selskaper. Og i ytterste konsekvens kommer reisegarantifondet inn. Bestiller man chartertur er man garantert pengene tilbake 100% om noe skjærer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå